cutlebug

pusi82

Gift med forumet
noen som har den? Har sååååå lyst på den!!!

Hvis noen har den kan dere legge ut bilder å slikt sånn at jeg får se hvordan den funker [:D]

papirloftet har den til 839 kr men dem har ikke dies.
den tar alle slags dies å du kan trykke ut i det  meste!!! [:D]
Vil ha den må ha den hehe, tenkte på tang, men skal heller ha en slik en!!!

hvis jeg får pengene som jeg ble trukket grunnet ferie i fjor som jeg har krav på å få tilbake siden jeg ikke hadde ferie, var sykemeldt og etter det gikk ut i permisjon kommer, så skal jeg kjøpe den tenker jeg bare må hehe... en skjelden gang må man skjemme seg selv bort hihi[:D]

takker! Blr helt gal har så lyst å sende inn bestilling allerede nå på en slik + noen dies... men kan jo ikke gjøre det før jeg vet når jeg får penga sukk..... utålmodig...

Hva er cuttlebug?
Skulle først ha tang, men så fant jeg revelution, og nå denne????
Blir så FORVIRRA!!!

Nei takk, skulle jeg begynne å måtte sepå ennå flere dies da, det tror jeg ikke lommeboka hadde taklet[X(][8D]

oioioioi, må nok heller annskaffe meg en slik=)=)
har akkurat kjøpt tang men=)

har faktisk råd til den nååååå oioioioi, hmmmm... tenke... men hvor får man kjøpt disse søte diesene da???
Da må j jo får solgt tanga mi=)

ORIGINAL: Chello

vist jeg forstår rett så kan altså denne dingsen trykke qk diesene og? eller er jeg helt på jordet?[8|]

hmmm, har lyst på....[8D]

jepp, d kan den... alle dies

men når du kjøper dies til denne får du flere i pakken ikke bare en slik som på qk. men du kan bruke qk sine i denne å og mange andre å pluss at du kan trykke ut i det meste!

ORIGINAL: Nahemah

Pokker, nå må jeg bruke mere penger nå jo[&o][:D]

ja ikke sant... tenkte akkurat d samme.... hehehe....
åsså virker d jo som d er så vanskelig å få solgt tang nå...hmm

ha, og ha...... hehehehe...
særlig som j hadde fått sånn av sambo< "jaaaaaa særlig"

ORIGINAL: MorgansMamma

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

ha, og ha...... hehehehe...
særlig som j hadde fått sånn av sambo< "jaaaaaa særlig"

Han vil da stadig ha nytt utstyr til pc'en, noe til akvarium, eller nytt verktøy....Skal nå prøvde å trumfe det igjennom en plass[:D]

Ellers så kjøper jeg det selv, enkelt og greit[;)]

thihi[;)][:)]

Noen som vet hvordan diesene til cuttlebugen ser ut?

Back
Topp