CuraMed Gullkalv...

*lykkeligst*

Forumet er livet
Jeg er storforbruker av det om dagen, og har enda ikke sett en enese en.
Men iallefall... Mannen spurte akkurat om det var helt gjennomtenkt å ha en gullkalv i pakkene. Det hadde ikke jeg tenkt på. Har dere? (tenkt på at det var litt merkelig altså).

Rå melk fra kua som kalven drikker, derfor en gullkalv som har blitt til gull på grunn av at den drikker den verdifulle råmelka.... Jeg ser ikke noe rart ved det egentlig...

Rekekreke skrev:
Rå melk fra kua som kalven drikker, derfor en gullkalv som har blitt til gull på grunn av at den drikker den verdifulle råmelka.... Jeg ser ikke noe rart ved det egentlig...

Var det jeg å tenkte, men mannen min tenkte mer på gullkalven fra bibelen...

*lykkeligst* skrev:

Rekekreke skrev:

Den tanken falt meg ikke enn en gang, men nå har jeg ikke satt meg så nøye inn i bibelen heller da...

Rekekreke skrev:

*lykkeligst* skrev:

Rekekreke skrev:

Den tanken falt meg ikke enn en gang, men nå har jeg ikke satt meg så nøye inn i bibelen heller da...

IKKE?! Det burde være obligatorisk å pugge den fra perm til perm på barneskolen spør du meg!

Back
Topp