Cupcakes. !!;)

Cindrella

Forelsket i forumet
Måtte bare prøve ut disse, super enkle og gode. Toppingen var litt smakløs men kan fint byttes ut med egenkomponert ;) ImageUploadedByBV Forum1367062901.541871.jpg

Å jeg er ikke noe bakemenneske så var litt gøy at de ble så pene;)

naise!! min eneste erfaring med cupcakes er at de ofte ser helt jammi ut, så blir jeg litt skuffa når de ikke smaker like godt som de ser ut :P elsker bakemixpakker som holder det de over, slik som denne ser ut som den gjør;)

naise!! min eneste erfaring med cupcakes er at de ofte ser helt jammi ut, så blir jeg litt skuffa når de ikke smaker like godt som de ser ut :P elsker bakemixpakker som holder det de over, slik som denne ser ut som den gjør;)
Ikke heeeelt fornøyd. Kunne spart meg den toppingen. Men tipper den er god nok til å tilføye smaker, samt hadde i ekstra vanilje dråper i selve kakedeigen;)

Baker nesten bare Mauelas kaker og cupcakes, men kan være enig med at toppingene kan være litt smakløse. Prøv denne til. Superenkel og supergod.
250 g romtemperert smør. 2 ts vaniljeessens. 1 dl melk. 12-16 dl melis. 2 ts vaniljesukker. Konditorfarge etter ønsket farge. Anbefales.

Oi denne så jeg ikke sist jeg var på butikken. Hvilken butikk kjøpte du dem i?

Back
Topp