Cupcake-kurs med Passion4baking :)

Lizz29

Forelsket i forumet
Var på kurs med Manuela fra Passion4baking på søndag. Så utrolig gøy og inspirerende. For ei flott og generøs dame!!!!!
Dere burde virkelig få med dere neste kurs om hun skal holde flere :) Vi grisa og pynta cupcakes til den store gullmedalje og nå blir det kake-stæsj shopping til neste lønning :)

Tok en del bilder som ligger på bloggen min om dere vil se : http://lisesundfoto.blogspot.com/

Høres veldig kjekt ut.... Men 850 kroner for et cupcake-kurs?! Jeeez for en pris!

Jeg må ærlig innrømme at jeg har trodd hun er fake... [8D]

Nja litt dyrt var det vel. Men jeg synes det var verdt det. Utrolig morsomt og inspirerende.

Fake er hun absolutt ikke. Hun er en utrolig varm, sprudlende og genereøs dame. Hun har stor glede av bakingen sin. Helt utrolig at hun klarer å holde bloggen så bra med full jobb og 5 barn!! All ære til den dama der :)

Jeg trodde det, fordi jeg så de samme bildene på en amerikansk  blogg for en tid tilbake, og trodde det faktisk, siden hun har så mye interiør man ikke akkurat finner i Norge etc, men ser jo at hun bor i Sverige da... 

ORIGINAL: *Meya*

Jeg trodde det, fordi jeg så de samme bildene på en amerikansk  blogg for en tid tilbake, og trodde det faktisk, siden hun har så mye interiør man ikke akkurat finner i Norge etc, men ser jo at hun bor i Sverige da... 
Hun har en del samarbeid med utenlandske bloggere

Så på bloggen hennes at hun hadde planer om kurs i bergen. Nesten frista [:D]

ORIGINAL: AnaBanana

Tar du i mot gjester eller?

ORIGINAL: forvirretmor

Normalt sett : jaaaaaaaaaaaa!
Men nå står alt på hodet her, holder på å bygge rom til påsan. Spør på aug? Ørtifjørti som garantert tar deg imot [:D]

Men nå står alt på hodet her, holder på å bygge rom til påsan. Spør på aug? Ørtifjørti som garantert tar deg imot [:D]
*Sukk*[&o]   I will survive[:D]

Ja dere får bare henge dere på hvis det kommer kurs i nærheten av dere. Kjempeartig. Skal snart ha 30 årslag og da blir det jaggu cupcakes :)

Bloggen hennes er helt topp. Så lett og få til ting siden det er så godt forklart med bilder og greier. Da blir det lett for oss som egentlig ikke er superflinke til å bake :)

DAAAAAA skal vi gå sammen du og jeg!!!! Lett!!

da kan vi jo si "Æ kan bake" ;) ;)

*Sukk*[&o]   I will survive[:D]

Du kan bo hos meg! [:D]

Hun virker supersøt! Jeg følger med på bloggen hennes[:)]

Jeg ble mildt sagt skremt av all rosafargen første gang jeg var innom bloggen hennes,
men dumpet tilfeldigvis innom flere ganger og så til slutt bak "fasaden" og fant masse inspirasjon!
Dyktig dame som får til det hun vil og som virkelig brenner for det hun gjør.
Jeg vil på kurs. [:)]

(Er innom bloggen hennes daglig, kakaebak/matfanatiker som jeg er.[X(])

Hun er kjempesøt!! Håper du får muligheten til å treffe henne en dag :)

Tar gjerne en link til bloggen hennes[;)]

Back
Topp