Cuclogest vs lutinus

MaVo91

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Junilykke 2022
Hei, Skal denne runden bruke cyclogest. Forrige innsett brukte jeg lutinus.

Lurer litt på om det er noe forskjell på de 2 annet enn styrke og ant man skal ta? Hvorfor skal jeg ha cyclogest denne gang og ikke lutinus?
Hvem er å foretrekke og hva er best?

Hei, Skal denne runden bruke cyclogest. Forrige innsett brukte jeg lutinus.

Lurer litt på om det er noe forskjell på de 2 annet enn styrke og ant man skal ta? Hvorfor skal jeg ha cyclogest denne gang og ikke lutinus?
Hvem er å foretrekke og hva er best?
Hos st Olavs sa de at helfo som refunderer medisin, så er lutinus det man skal bruke først. Så kan man prøve annet, men lurinus skal prøves først. Legen må bekrefte at lutinus har vært brukt.

Synes cyclogest er en million ganger mindre rot enn lutinus. Ble sår og vond av lutinus, ikke av cyclogest. Lutinus lekker gjennom hele dagen, ikke cyclogest osv.

Hos st Olavs sa de at helfo som refunderer medisin, så er lutinus det man skal bruke først. Så kan man prøve annet, men lurinus skal prøves først. Legen må bekrefte at lutinus har vært brukt.

Synes cyclogest er en million ganger mindre rot enn lutinus. Ble sår og vond av lutinus, ikke av cyclogest. Lutinus lekker gjennom hele dagen, ikke cyclogest osv.

Takk for svar :happy: holder til på st.olavs
Får vell med meg brev når jeg er der på ul da sikkert

Jeg foretrekker også cyclogest fremfor lutinus. Lutnius var det mye mer griseri med, og jeg måtte ta den 3 ganger for dag, mens 2 ganger for dag med cyclogest.

Jeg bruker å ligge 30 min etter jeg har satt inn cyclogest, da renner "restene" ut når jeg går på do, og da slepper jeg så og si å bruke noe truseinnlegg for da renner det ikke ut mer :)

Back
Topp