CTG

KMB1990

KMB1990
Sommerfuglene <3
Dere som har tatt ctg, hvilke tall har dere hatt når riene var på topp? :)

Venter to gutter i mai/juni <3

Det med ctg har mye med innstillingene på maskinen, de kan stille den inn på flere forskjellige måter. De falske riene jeg hadde var kun på 40, mens skikkelige rier ligger vell oppmot 80-100 :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fulgte nøye med da jeg var innlagt etter fall på magen - jeg merket ingenting til noe rier/kynnere. Det lå stabilt på 20-25. Og avogtil opp til 30 :p Men dette var ikke noe jeg merket utenom at jeg så det på tall :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde målinger i går som lå på 14-17 mellom toppene og topper på 65-70, kjente de godt som menssmerter og litt tak i korsryggen/halebenet.. Men de sendte meg hjem igjen siden livmorhalsen var lukket og på ca 1,9 cm. Jm mente det var svake rier, noe jeg selv tror også siden det ikke er konstante mensmurringer som det har vært før, det er mer menssmerter (for oss som sliter med det så kjennes de litt ut som smertene man har første blødningsdag) som kommer i tak.. Blææ jeg vil ikke ringe opp og mase i dag og :P haha

Venter to gutter i mai/juni <3

Sniker litt jeg :) jm sa at tallene er individuelle siden de greiene på magen ikke sitter likt (stramt) på alle. Når vi tok den av og på under fødselen måtte jeg si ifra når rien var på toppen slik at det kunne "synkroniseres" med de forrige målingene.

Sent from my LT26i using Tapatalk

Back
Topp