Ctg registrering...

Freyr

Forumet er livet
Julibarna2014
Sånn ctg av rier... hva tilsier rier og hva tilsier kynnere? eller... hvordan funker dette da!?

Er ikke sikker..

men 3 uker før fødsel var jeg på ctg pga UVI.. Da kom de kun opp til 35..Kjentes knapt..
Men var kynnere..

Under fødselen var de oppe i 130, de kjentes! :P Men de fleste var rundt 80-100 :)

aha :) da var det nok rier :)

De lå godt over 100 idag, men ikke uutholdelige... :)

Når jeg var på ctg og hadde kynnere lå de på ca 45..og da var de usikre på om det var svake rier. Men det vanligste var å ha rundt 100 når det var rier sa de...Når jeg hadde rier var de 100 og godt over det...Du kjenner forskjell foråsidetsånn!

ja, kjente jo forskjell, men riene med Pernille var helt grusomme, har også har myyye kynnere, vonde og ikke idette svangerskapet...
disse var sånn at jeg tenkte at jeg kanskje hadde vonde kynnere, og var pinglete.. siden jeg ikke trodde jeg skulle dø (som forrige gang)  
...for det var det JM sa til meg i telefonen, at hun trodde det bare var vonde kynnere.. :)

Men hun ombestemte seg jo og konstanterte at jeg var mest sannsynlig i fødsel og riene var jevne og fine, livmormunnen var avflatet og hadde to cm åpning.

men google, min bestevenn og fiende, har jekket meg litt ned og gjort meg oppmerksom på at 2. gangs fødende kan ha åpning leeeenge før det skjer noe som helst.. :P
Så da går jeg her i spenning... murring i rygg, mage og lår... mage som strammer seg, men ikke jevne vondter mer.. bare innimellom vondter. Regner med at det var lurerier og fødsel lar vente på seg..  :(

artig at du har funnet ut på nettet at man kan ha åpning lenge med andre.. 

Her er jeg blitt informert om at ting kan går raskere med andre og når ting endelig er i gang så kan tiden så mye som halveres fra forje gang. Så her planlegger jm ut i fra at jeg fra riene starter (altså de som da er over 100) vil bruke ca 4-5t bare før ungen er ute... 

Men så finnes det jo ytterpunkter i alle leire...... :D 

Så gøy at ting er i gang hos deg og lykke til :D

Back
Topp