CSI

Babyx7

Forumet er livet
Noen flere som skal se på csi idag?[:D]

Jeg håper jeg rekker og få sett det, men er redd jeg går glipp av det. Skal kjøpe brukt vogn i kveld. [8|]

Håper at noen i tilfellet kan gi meg referat...[:D][:D][:D][:D]

CSI er jo bare så utrolig rått da!!!!!!Jeg har blitt helt hekta jeg..kan ikke legge planer på tirsdagskveldene, redd for å gå glipp av noe.. hehe [:D]

jeg skal se CSI idag iallefall! kan ikke gå glipp av det ..
er bare veldig glad for at de har byttet til CSI miami igjen (likte ikke noe særlig new york!)

CSI Las Vegas er jo den beste[:D][:D]

Hva syntes dere om CSI Miami og CSI New York?

Ja så klart nå er det jeg som roter ..
er CSI las vegas som går nå. Den er helt klart den beste!
liker iallefall ikke new york, liker ikke han typen der noe særlig (hva heter han igjen?) .. han er liksom litt for flink, gjør alt fra etterforskning til å være på laben ..

CSI: er sååååå bra, digger det programmet!!!!!

Henger meg på CSI bølgen. Den og NCIS. Har parabol så idag får jeg se 3 episoder fra kl 21,00 - 00,00.
Just love it.
Klem

CSI Las Vegas er den beste, men tror det er fordi jeg så det først...Men jeg liker nå de andre også jeg da [:D] Begynner å bli vant til New York nå jeg...... [:)]

Er det mac taylor du mener? han er jo spesiell...[:-]
ORIGINAL: miss85

Ja så klart nå er det jeg som roter ..
er CSI las vegas som går nå. Den er helt klart den beste!
liker iallefall ikke new york, liker ikke han typen der noe særlig (hva heter han igjen?) .. han er liksom litt for flink, gjør alt fra etterforskning til å være på laben ..

Aldri sett et eneste CSI program, verken Miami, New York eller Honolulu, eller hva de heter.... Tydelig at jeg har gått glipp av noe stort... Men er himla redd for å bli avhengig av NOK en serie.... hehe

Får sett det alikevel. JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Fått sett det jeg også ..
er mac taylor jeg ikke liker noe særlig i new york nei, han er ikke like bra som grissom ..
får prøve å få med meg en episode til, men det spørs .. er litt sliten ..

grissom liker uhyggelig mye på svigerfar [:D]

har det jah... veldig kjekk faktisk.. har ikke så grått hår som grissom også er han litt slankere..

digger csi begynner en episode til nå snart!! misser gjerne den første jeg for jeg synes juging amy er litt moro også!!!
[:D][:)][8|][:D][:)][8|][:D][:)][8|]

I dag var det mye ekle detaljer i episoden...Æsj, jeg har skrekken for spy og slikt...også når de skjærte gjennom kroppen...uff, det var ekkelt altså!Men ellers var det en bra episode! Nå er det rett over til "FRIENDS"!! [:D] Elsker den serien [:D][:D]

Ble det vogn på deg i dag, Nina???

Fikk sett det. Var jo ikke så veldig spennede da. Får satse på at neste episode er mer spennede da[:D]

Jeg ser på alt som har med CSI å gjøre. har til å med kjøpt 2 dvd pakker med dem. Kan se episodene om og om igjen. Helt hektet. Kjøpt spill til pc oxo. Men det ble litt vanskelig for min del[:'(]

Det ble vogn på meg idag.[:D]
Kjøpte quinny speedy sx med dreami bag og maxi cosi bilstol for 3800 kr. Det var pent brukt.

Vært på trilletur idag, og er kjempe fornøyd med vogna. Hadde adrian i dreami baggen, så får vel ta madeleine i sportsvogna imorra[:D][:D]
ORIGINAL: Jas

I dag var det mye ekle detaljer i episoden...Æsj, jeg har skrekken for spy og slikt...også når de skjærte gjennom kroppen...uff, det var ekkelt altså!Men ellers var det en bra episode! Nå er det rett over til "FRIENDS"!! [:D] Elsker den serien [:D][:D]

Ble det vogn på deg i dag, Nina???

Back
Topp