CSI

lillevenn

Elsker forumet
noen som følger med på det, mener å huske at i episoden som var på tirsdag ble hu ene utsatt for dop og voldtekt og sluttet med forsettelse følger. Men i følge reklamen handler det om mange som blir drepte i dag..??

Er litt forvirret kanskje jeg glemte å se det for en uke siden at det egentlig var to uker siden jeg så det.. Noen som kan hjelpe meg??

har vært en episode mellom der..[:)] men tror kanskje den som blir nå er fortsettelse på den igjen..
gleder meg!![:D]

ORIGINAL: lillevenn

noen som følger med på det, mener å huske at i episoden som var på tirsdag ble hu ene utsatt for dop og voldtekt og sluttet med forsettelse følger. Men i følge reklamen handler det om mange som blir drepte i dag..??

Er litt forvirret kanskje jeg glemte å se det for en uke siden at det egentlig var to uker siden jeg så det.. Noen som kan hjelpe meg??

i så fall er jeg like forvirra som deg.. fikk jo ikke svar på hvem som drepte han mannen sist gang heller.. så jeg BØR få svar i dag.. ble litt redd da jeg så reklamen.[&:][&:]

Pokker da, hadde gledet meg til den episoden jeg. Hva skjedde med hu da, fant hu utav noe?

ORIGINAL: lillevenn

Pokker da, hadde gledet meg til den episoden jeg. Hva skjedde med hu da, fant hu utav noe?

hvis det er catherine du mener, så ja da fant de ut av det... var en som hadde leid inn noen for å ta rotta på faren hennes gjennom henne. kidnappa dattra hennes også..

Nå er jeg spent på hva som skjer ikveld! Håper det ikke blir flere fortsettelser nå altså[:@] Ikke lenge igjen nå...

buhu. pokker da, jeg som hadde gledet meg til forsettelsen... sånn er det å være småbarnsmor.. stressa til tider så glemmer jeg hvilken dag det er.

ja, håper vi får vite hvem som drepte han at det ikke er sånn at man måtte han fulgt med sinnsykt godt for å skjønne hvem det var etter det han fant bakpå på bildet.
Jeg skjønte det iallefall ikke.

Eg forstår ingenting i hvertfall.... glemte lost også sist uke, men da var jeg på jobb så.. men nå begynner det snart. så nå står mat og brus fremme, skal kose meg nå.
dere får også kose dere med csi[:D]

Back
Topp