Crypho

Synes det er helt topp jeg! Da får jeg svar på spørsmål skriftlig, trenger ikke å ha telefonen på meg hele tiden for å vente på å bli oppringt av callbacken, og kan selv sende spørsmål skriftlig når det passer meg :)
Hvorfor liker du den ikke tro?

Synes også det er heeelt topp! Får alt skriftlig å kan sende meld uten å stå i tlf kø å må vente ved tlf hele dagen. Genial måte å få kontakt på å får svar radig utover dagen. Forstår å ser at det er et elsk hat forhold, å spørs nok litt på klinikken. St.olavs er suupre på det iaffall:smiley-angelic003

Jeg er enig i at crypho er topp :) Men det har noen begrensninger også. Noen ganger bruker klinikkene lang tid på svar, noe som er frustrerende når man trenger raskt svar og ikke har mulighet til å ringe dem. Det andre jeg ikke liker er at det er forskjellige sykepleiere som svarer på hver melding, og jeg har faktisk opplevd å få flere motstridende beskjeder. Det er ikke crypho sin feil da, men det hadde nok vært unngått om dialogen hadde vært på telefon med 1 pleier.

Jeg er enig i at crypho er topp :) Men det har noen begrensninger også. Noen ganger bruker klinikkene lang tid på svar, noe som er frustrerende når man trenger raskt svar og ikke har mulighet til å ringe dem. Det andre jeg ikke liker er at det er forskjellige sykepleiere som svarer på hver melding, og jeg har faktisk opplevd å få flere motstridende beskjeder. Det er ikke crypho sin feil da, men det hadde nok vært unngått om dialogen hadde vært på telefon med 1 pleier.
Hmm, veldig rart, skulle jo tro at det var mer oversiktlig for sykepleierne at de ser hva den andre har skrevet før de gir et svar

Hmm, veldig rart, skulle jo tro at det var mer oversiktlig for sykepleierne at de ser hva den andre har skrevet før de gir et svar
Ja ikke sant? Burde vært litt mer samkjørte i svarene når de først er flere som svarer.

Ja ikke sant? Burde vært litt mer samkjørte i svarene når de først er flere som svarer.

Jeg synes det virker som om de har det veldig travelt når de svarer, og ikke tenker så hardt gjennom at f.eks, sånn som for meg, at det er første forsøk, og jeg vet faktisk ingenting om dette fra før :P

Men synes det er bedre å kommunisere skriftlig, uansett - selv om kommunikasjonen er tidvis dårlig og lett å misforstå.

Jeg synes det virker som om de har det veldig travelt når de svarer, og ikke tenker så hardt gjennom at f.eks, sånn som for meg, at det er første forsøk, og jeg vet faktisk ingenting om dette fra før :p

Men synes det er bedre å kommunisere skriftlig, uansett - selv om kommunikasjonen er tidvis dårlig og lett å misforstå.
Ja jeg oppfatter også som at de har det travelt, da de ofte ikke svarte på alt jeg spurte om og svarte forskjellige ting på samme dag. Jeg syns ellers det var veldig greit å kommunisere på meldinger, men dumt at man ikke kan ringe til avdelingen når det haster eller beskjedene fra de ulike pleierne spriker :P

Back
Topp