Cryo21

LittleWonders

Forumet er livet
VIP
Julegavene 2019
Noen som har prøvd dette? Og vil dele erfaringen?:)

Kopierer info om det: "Cryoterapi-revolusjonen er endelig kommet til Norge. Det Karolinska Institutet i Stockholm har forsket på kuldebehandling (Cryo-terapi) av fettceller. Deres studier viser at når man tilfører «hvitt fett» kulde, vil dette fremme veksten av blodårer som omdanner det hvite fettet til brunt fett, som er mye lettere for kroppen å forbrenne. Brunt fett blir mer sett på som muskler enn hvitt fett. Når det brune fettet blir aktivert vil det forbrenne hvitt fett. Brune fettceller forbrenner energi og holder kroppstemperaturen regulert."

nei, teker også at jeg aldri vil prøve det.

Kopiert fra hva?
Troverdigheten til kilden?

Nei. Ikke noe jeg ville prøvd.

Okei:) Hvorfor ikke?
Helt ærlig ser jeg lite av no forskningsrapporter som tyder på at alle vindunder kurene skal fungere. For alle har jo forsket på sine egne kurer om hvor bra de funker. (kanskje noen funker, men troligviss er det fåtallet som funker som de skriver) Jeg ser ikke heller at jeg gir penger til noen som allerede håver inn masse cash for at damer skal føle og tro at kroppen dems skal bli no tynnere, penere, større osv ved å ta en tablett og svelge ned med cola.

Da drikker jeg heller cola og gir pengene til leger uten gensere;P da ser jeg isåfall at pengen kommer til nytte for noen som trenger dem enn til å tro at kjemikalier, kulde, varme, massasje etc skal gjøre meg tynner.

cryoterapi , er kuldebehandling og ut i fra siden dem er dette et vidunder behandling alt fra Fjerne grevinnearmer, dobbelthake, magefett og cellulitter etc. Om kulde skulle være med på å få fettlaget til omdanne "hvit fett til brunt fett" (må gudene hvite hvorfor ikke dette har vært med i utdanningen programmet på skolen, for dette burde jo ha vært allmen at det finnes noe som heter hvit fett og brunt fett.) så kan det vel ikke bli no gode penger da vi kan ta oss en behandlinggjennom vintern, kaldt nok her til å få samme effekt, men fra fleip til fakta;

Men i bunn og grunn jeg tar ikke butox i leppene mine selv om overleppa mi ikke finns å se. Jeg oppererer ikke øynen for å få dem fremhevet, da noen har sakt at da hadde jeg blitt virkelig pen. Jeg fyller heller ikke brystene med saltvann eller silikon. tar heller ikke fettsuger for å bli kvitt de x antall kiloene jeg har til overs,

for jeg er som regel ganske fornøyd med det slik min pappa og mamma har laget meg. og viss jeg skal gå ned i vekt kan jeg bare pine meg selv på joggeturer og gåturer og kutte ut colaen;)

Googlet og siden til de som driver med dette reklamerer for at de som vil bli deres samarbeidspartnere har store muligheter for god fortjeneste

Ja. Det vil jeg tro

Men det er ikke akkurat det kundene vil høre?

Svigerfar er veldig interessert i dette. Men du kan, ifølge han, bare ta deg en kald dusj osv. Prøv i en periode og se om det hjelper.

Isbading er jo ellers et alternativ?

Jeg kan ikke påstå at alle som jeg vet har drevet med slikt er syltynne, men kuldebehandling får de...

Back
Topp