Crossfit

Høstbarnet

Lykkelig mamma til Sarah Madelen <3
Hei hei
Kunne godt tenkt meg å komt i kontakt med andre her som trener crossfit. Hadde vert fint å høre litt hvilke øvelser dere unngikk osv

Beklager, ikke noe tips fra denne late ræva i alle fall... blir svett av å høre ordet Crossfit jeg :p
Men det ser egentlig veldig gøy ut og ikke minst effektiv trening.... er bare kroppen min som ikke vil sånt. Lagsport er mer min greie.

Hehe [emoji23] ja det er veldig gøy [emoji3] så det skulle du prøvd når du var ferdig å være gravid [emoji3]

Hei hei
Kunne godt tenkt meg å komt i kontakt med andre her som trener crossfit. Hadde vert fint å høre litt hvilke øvelser dere unngikk osv
Trenar du noke fremdeles? Eg har trent litt crossfit tidlegare, er stor fan av kettlebells. Eg treng å vera i aktivitet for å ikkje bli stiv i bekkenet/ryggen. Men magen sete jo no store begrensingar!! Enkle kettlebellsøvelsar går fremdeles an å trena, så lenge det ikkje er vodt i rygg/bekken.
Forslag til enkle øvelsar den neste tida?

Trener ikke crossfit, men kampsport. Synes øvelsene begrenser seg naturlig. Spesielt nå helt på slutten.

Veldig lyst å teste det selv :D veldig mye dyrere enn treningssenter her jeg bor :( så blir senter på meg etter fødsel og mot nyåret !! :/

Back
Topp