AnjaSa Andre møte med forumet 21 Jul 2015 #1 Fler her som trener crossfit? Lurte på om dere fortsetter med det i svangerskapet eller om dere velger en annen "roligere" trening?
Fler her som trener crossfit? Lurte på om dere fortsetter med det i svangerskapet eller om dere velger en annen "roligere" trening?
Arielda Forelsket i forumet 22 Jul 2015 #2 Jeg kommer til å trene helt som normalt til kroppen eventuelt protesterer. Plana er å være i god form til fødsel!
Jeg kommer til å trene helt som normalt til kroppen eventuelt protesterer. Plana er å være i god form til fødsel!
Orkidee Elsker forumet 22 Jul 2015 #4 Jeg trener roli nå i første trimester etter råd fra legen. Kun gåturer og lett styrke. Gleder meg til å svette litt mer etter uke 12
Jeg trener roli nå i første trimester etter råd fra legen. Kun gåturer og lett styrke. Gleder meg til å svette litt mer etter uke 12
Kosemutter Elsker forumet Marslykke 2016 22 Jul 2015 #5 Kosemutter skrev: F a Klikk for å utvide … En liten hilsen fra kommende storebror, der altså ;-)