crispy!!

oblix

Forumet er livet
Du får ta en titt på fem nå!
De viser unge mødre og de skal gifte seg[8D] kanskje vi kan få noen ideer[:D][8D]
Eller se hva vi ikke skal gjøre[8D][;)]

Ohh bra eg tar det opp da! Jeg skal inn å se nå [:D]

et tips!
Ikke ha så høye sko ata du blir høyere enn mannen din[8D]

tips 2
Pass på så typen ikke drikker alt for masse[8D]

hahahahha[:D]

Han ble jo den dvergen i forhold.. Og dessuten hadde hun for store ringer i underskjørtet slik at man så tyyydelig ringene i skjørtet... 

Hehe enig i dere altså[:)]

ORIGINAL: crispy

Han ble jo den dvergen i forhold.. Og dessuten hadde hun for store ringer i underskjørtet slik at man så tyyydelig ringene i skjørtet... 

Du ser tydligvis mer detaljer enn jeg gjør[:D][:D]

tips 3
Ikke få maskara i håret etter at det er ferdig fikset[8D]

ORIGINAL: myle

Hehe enig i dere altså[:)]

må jo ha noe å gjøre når vi sitter her uten mannfolka våre[8D][:D]

Hahahaha ikke noe problem! Skal ikke sminke meg selv når jeg skal gifte meg! syntes det var noe kjedelig sminking for å være brud... [:)]

-ikke ta spray tan sånn som hun gjorde først!
-ikke få mascara i håret
-å ikke ha så høye sko om mannen er så lav!
-Bli sminket av en proff
-Ikke la mannen bli så full!
-ikke snakk dritt om han på tv samme dag på bryllupet! ("han der kan du jaggumeg fra gratis av meg")
[8D]

Syntes heller ikke den festen var så bra.. hehe. Han ble virkelig full! Hehe.

Tusen takk Cassandra! [:D]

Ja litt alkohol er bare kjekt. Bli i godt humør og kose seg med litt vin til maten.. Men ikke FULL og ikke slik at bruden eller mannen blir flau over den andre! haha
Hadde min mann danset slik på dansegulvet så hadde jeg blitt driiiit flau.. haha

ORIGINAL: oblix

tips 2
Pass på så typen ikke drikker alt for masse[8D]

DET reagerte jeg også på[:-] De får sikkert ei heidundranes bryllupsnatt

ORIGINAL: crispy

Det la jeg OGSÅ merke til[8D] Hehe..

Altså, det der ble egentlig bare tragisk!
Kjolen var sikkert fin den, men underskjørtet var jo alt for stort og DEN utringninga... sikkert litt gammeldags jeg nå, men jeg synes ikke slikt er passende for en brud... Er jeg dust nå eller?
Og musikken... Jeg personlig vil ALDRI ha syden-disko-musikk og disko-lys på min store dag. Danser ikke til 50cent o.l. i brudekjole liksom. og i allefall ikke med en sååå stor kjole!
Egentlig er jeg en sånn "hold kjeft om du ikke har noe pent å si"-dame, men nå er jeg så hormonell[:'(] p.g.a. E.L. atte jeg bare måtte ventilere litt.
Kort sagt, HUN hadde sikkert en drømmedag, men det er IKKE MIN drømmedag det vi fikk "servert" på TV der altså![;)]

Veldig enig!! Jeg sa det til samboeren også når hun kom: OY se den utringningen på henne! Passet ikke helt til å gå oppover kirkegulvet med.. hehe. Og de ringene i underskjørtet var veeeeeldig uheldig.. Forstår ikke at folk ikke har sagt noe..

Og nei.. Skal heller ikke ha noe disko kuler og disko musikk i mitt bryllup.. hehe

Back
Topp