Crinonen tyter ut av tuben på fjellet...

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Har ett lite problem. Hjemme så er crinonen helt normal.
Men her oppe på fjellet så tyter det ut ganske mye av tuben når jeg åpner den pga trykket her oppe.
Håper ikke det er helt krise at noe blir svinn?
Og har kanskje noen noe tips til hvordan jeg kan hindre at det tyter ut med en gang?
Føler jeg ikke får i meg alt jeg skal ha :(

Etter litt googling har jeg funnet ett tips jeg tror funker. Stikke hull med nål i luftboble-delen så trykket får utlikne seg. Så ta av knotten. Så holde over nålhullet når jeg trykker ut crinonen :) skal prøves i kveld.

Etter litt googling har jeg funnet ett tips jeg tror funker. Stikke hull med nål i luftboble-delen så trykket får utlikne seg. Så ta av knotten. Så holde over nålhullet når jeg trykker ut crinonen :) skal prøves i kveld.
Bra det høres ut som det ordner seg, håper jeg hvertfall, utrolig mye rart vi IVF damer nå finne på altså! lykke til og god jul!

Haha! Ja, mye vi må finne ut av og problemer å løse. Heldigvis var ikke jeg den første ivf-damen med høyt trykk i tuben :p så svaret lå og ventet i det store www ;)

Oppdatering for spesielt interesserte :) :
Det funket å stikke hull med nål på klemme-delen først. Da kommer ingenting ut når man tar av tuten :)
Så holder man over nålhullet når kremen skal skvises ut ;)

Back
Topp