Crinone..

Lille Mille

Gift med forumet
Det står jo i bruksanvisningen at det blir litt crinone igjen i staven, men er så redd for å ikke få klemt ut nok jeg [8|] Klemmer jo så langt det lar seg gjøre, men allikevel.. [8|] Det er jo litt igjen jvis jeg trykker på den etterpå...

Og i kveld når jeg satte den gjorde jeg jo det i utdrikningslaget, og fikk ikke gått noe særlig mye [:(] Livredd for at det da ikke har blitt absorbert nok [8|] Gikk litt ut og inn da, for noen satt på verandaen og andre satt inne, og stod en del og smådanset - tror dere det har gått bra?

Vil liksom ikke at det skal stå på at jeg ikke tar crinonen riktig, hvis dere skjønner hva jeg mener?

Vet du hva Lille Mille?? DET GÅR BRA[:)] Man tar flere doser enn det som egentlig er nødvendig så det er mer enn nok der inne[;)] Og at du ikke får beveget deg masse en dag er ikke krise[;)] Husker selv hvor skummelt jeg syntes det var med crinonen, og JA det kommer til å føles ut som om alt bare renner/sklir ut igjen, men "don't worry"; kroppen får det den trenger lell[:D] MASSE LYKKE TIL!!!!!

Takk jenter.. utrolig mye man bekymrer seg for i denne tiden [8D] Jeg fikk latterkrampe så jeg begynte å grine i stad og ble redd for at det ikke var sunt for egget der inne, men så tok fornuften over til slutt [;)]

Får bare satse på at kroppen ordner opp i dette [:)] Heia kroppen!

Back
Topp