crinone

Hmm ikke at den detter ut men at det kommer noe ut igjen utover dagen det gjør det ivertfall her usj :) Men den er bra for oss så det er bare å kline med kline til alt sitter der det skal :) :)

Lykke til :)

Jeg syntes at noen dager kom "alt" ut igjen hver gang jeg var på do, og andre dager ingenting.... Var litt anderledes konsistens da, mer "fast" liksom hehe..[:D]

Er helt sikkert normalt om det kommer litt eller mye eller ingenting, vi er jo så forskjellige... Lykke til!!!!!![:)]

[:D]Åh! Ja stemmer det!!! hehe NÅ husker jeg: fikk også vite at progesteronen ble tatt opp raskt og "resten" kommer ut igjen... Så det er nok heeeelt normalt!!!

ORIGINAL: ElinR

jeg pleide å være i bevegelse ca en halvtime etter jeg tok crinone, men d varierte hvor mye som kom ut igjen, noen dager ingenting og andre ganger føltes d som alt kom ut igjen

sign denne. Jeg ringte riksen når jeg holdt på for jeg var så redd for at alt rant ut, men de sa at det var ikke noe å bekymre seg over. Kroppen fikk i seg det den trengte. No worries der altså[:)][;)]

ORIGINAL: Sarah

ORIGINAL: ElinR

jeg pleide å være i bevegelse ca en halvtime etter jeg tok crinone, men d varierte hvor mye som kom ut igjen, noen dager ingenting og andre ganger føltes d som alt kom ut igjen

sign denne. Jeg ringte riksen når jeg holdt på for jeg var så redd for at alt rant ut, men de sa at det var ikke noe å bekymre seg over. Kroppen fikk i seg det den trengte. No worries der altså[:)][;)]

Back
Topp