Crinone

Marianne1

Glad i forumet
er tom til tirsdag.. Brukte nemlig noen ved forrige forsøk. Må jeg kjøpe en ny boks for ons-fred, eller spiller det liten rolle???

Oh my goodnes, jeg skulle gjerene ha sendt deg noen fra esken min jeg.

Men dersom du har nokk til i morgen og det er rugedag nr. 14 eller dag 16 etter uttak så tror jeg det skal være greit, men du kan jo ringe sykehuset til tirsdag da og spørre. Men dersom du skulle få en positiv test i morgen så burde du kanskje ha mer på dagen etter, har ikke helt peiling på det jeg. Men dersom du normalt ikke har problemer med progrestrone i lutealfasen så håper jeg at bønnnen har kommet skikkelig igang slik at det greier å produsere dette på egenhånd.
Men som sagt så er jeg litt usikker her.

ORIGINAL: twinanne

Oh my goodnes, jeg skulle gjerene ha sendt deg noen fra esken min jeg.

Men dersom du har nokk til i morgen og det er rugedag nr. 14 eller dag 16 etter uttak så tror jeg det skal være greit, men du kan jo ringe sykehuset til tirsdag da og spørre. Men dersom du skulle få en positiv test i morgen så burde du kanskje ha mer på dagen etter, har ikke helt peiling på det jeg. Men dersom du normalt ikke har problemer med progrestrone i lutealfasen så håper jeg at bønnnen har kommet skikkelig igang slik at det greier å produsere dette på egenhånd.
Men som sagt så er jeg litt usikker her.

Er i Tønsberg om dagen jeg, så kommer en tur innom! HEHE.. [;)] Har derimot aldri funnet ut når jeg har eggløsning (brukt x antall kroner på tester...), så jeg vet ikke om det er normat, eller hva som er normalt for den slags skyld... hehe.. Er på rugedag 10 eller 12 etter uttak i morgen. Altså 11 eller 13 når jeg er tom på tirsdag...

Stikk innom i morgen da så kan jeg sikkert avse noen jeg, slik at du slipper å stresse så mye. Du for PM meg så får du adressen, så ordner vi opp i dette.

ORIGINAL: twinanne

Stikk innom i morgen da så kan jeg sikkert avse noen jeg, slik at du slipper å stresse så mye. Du for PM meg så får du adressen, så ordner vi opp i dette.

Hjelpeseg, jeg skal da ikke snylte Crione av deg! Det trenger du jo selv!! [:D]

Marianne det går så greit så, har nesten en full boks her hjemme jeg, og så sparte jeg de 2 siste tok ikke dem for da kom tr i full rulle har aldrig vært noen spotter før mensen jeg. Så bare PM meg du så kan dere stikke innom meg på Nøtterøy ikke langt fra byn Tønsberg i morgen, da får du TLF og adresse så kan du sjekke veibeskrivelsen på gule sider, men den får du fra meg også. Bare gi beskjed om når det passer før dere drar tilbake til Oslo, hadde jo vært litt koslig å sagt hei til deg i levandes live også, kanskje litt flaut men, vi er jo i samme bås alikevel så det er vel ikke så farlig.

Apple jeg har ikke kommet så langt, men det er nok nrmalt å fortsette med progrestrone til man er noen uker på veg, så kan det være litt induviduelt hvordan kroppen selv greier å starte med å danne progrestron etter at egget har festet seg, men det er jo hovedsakelig HCG eget danner danner selv etter festing da, så hvordan det gule legemet fortsetter å produsere progrestrone er jeg usikker på.  Jeg har også kjønt at noen ikke går så lenge på progrestrone, det er så mye greiere i USA for der tar de masse blodprøver så de har bedre kontrol på nivået til enhver tid enn det de gjør her, tror jeg.

Men jeg har jo ikke så mye peiling på dette, vi får jo ikke så mye informasjon før vi er der.

ORIGINAL: ElinR

er cricone krem eller tabletter ??? hehe må bare spørre jeg, sorry sikkert teit spm [:D]

det er krem[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

er cricone krem eller tabletter ??? hehe må bare spørre jeg, sorry sikkert teit spm [:D]

det er krem[:D]

hehe var d jeg trodde, og d starter man med dagen man setter inn egg ??

Jeg startet den dagen jeg tok ut egg.

Elin du starter tidliger 2 slike første kveld etter egguttak, så blir det en om morgenen og en om kvelden, med disse stavene som jeg kaller det, enkelt å bruke bare vrir av toppen og så sprøyter du inn slik det er beskrevet i veiledningen. Så i Porsgrunn betyr det 17 dager tilsammen, dersom du ikke tr har kommet for fulle mugger før du bikker over på rugedag 17 da. Jeg fikk bare tatt til og med rugedag 15, for testdagen så var det full rulle her.

Back
Topp