Crinone?

Jeg tar hver kveld og skal bruke det til uke 10:)

Jeg bruker det :yuck:

Jeg bruker Lutinus, blir omtrent det samme. Hvor mye tar du og hvor lenge skal du bruke det?

Jeg tar 90 mg (en dose). Fikk først beskjed om å ta det til uke 12-13, deretter beskjed om å ta det til uke 9. Lurer derfor på hvor lenge det er vanlig å ta det, men det er kanskje individuelle forskjeller :)

Har du bivirkninger eller synes du det går greit? :)
Eneste er at jeg er litt sår og det svir litt på innsida. Trodde nesten det var uvi, men kjenner ikke noe når jeg tisser .

Eneste er at jeg er litt sår og det svir litt på innsida. Trodde nesten det var uvi, men kjenner ikke noe når jeg tisser .

Samme her. Jeg hat hatt litt svie og kløe. Lest at det også er vanlig med lette blødninger pga Crinone, men har så langt ikke hatt det..heldigvis:)

Samme her. Jeg hat hatt litt svie og kløe. Lest at det også er vanlig med lette blødninger pga Crinone, men har så langt ikke hatt det..heldigvis:)
Ja vet enkelte kan blø litt men jeg har foreløpig sluppet unna:) synes alt i alt at det er veldig greit å bruke crinone. Det største minuset er at det er dyrt ;)

Ja, det er noe fryktelig søl:hungover: Blir godt å bli ferdig med det :)
Ja blir veldig godt å bli ferdig. Ikke blødd noe jeg heller heldigvis.

Progesteron støtte for å støtte oppom graviditeten i de tilfeller en er usikre på om kroppen produserer nok selv. Og sikkert andre tilfeller. Har brukt det før, men vet ikke enda hva det blir til denne gang

Back
Topp