Er det flere her i september-gruppen som bruker Crinone?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bruker Lutinus, blir omtrent det samme. Hvor mye tar du og hvor lenge skal du bruke det?Er det flere her i september-gruppen som bruker Crinone?
ProgesteronHva er det for noe?
Jeg bruker Lutinus, blir omtrent det samme. Hvor mye tar du og hvor lenge skal du bruke det?
Jeg tar hver kveld og skal bruke det til uke 10
Jeg bruker det
Synes bare det er så grisete Jeg skal bruke det fram til 10+0, bare 4 uker igjenHehe, bivirkninger?
Synes bare det er så grisete Jeg skal bruke det fram til 10+0, bare 4 uker igjen
Eneste er at jeg er litt sår og det svir litt på innsida. Trodde nesten det var uvi, men kjenner ikke noe når jeg tisser .Har du bivirkninger eller synes du det går greit?
Eneste er at jeg er litt sår og det svir litt på innsida. Trodde nesten det var uvi, men kjenner ikke noe når jeg tisser .
Ja vet enkelte kan blø litt men jeg har foreløpig sluppet unna synes alt i alt at det er veldig greit å bruke crinone. Det største minuset er at det er dyrtSamme her. Jeg hat hatt litt svie og kløe. Lest at det også er vanlig med lette blødninger pga Crinone, men har så langt ikke hatt det..heldigvis
Ja blir veldig godt å bli ferdig. Ikke blødd noe jeg heller heldigvis.Ja, det er noe fryktelig søl Blir godt å bli ferdig med det
Hva er det for noe?