Crinone

Tåkelur

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Er det andre som får infernalsk hodepine av crinone?
Jeg går snart fra vettet. Paracet hjelper ikke. Mye plaget med migrene ellers, men mens jeg ruger kan jeg jo ikke ta de medisinene.

Hva med å bytte til Lutinus? Samme virkestoff. Hør med klinikken.

Jeg er også plaget med migrene, og jeg må bare si at når jeg brukte sprayen, til tross for alle tårene og humøret, så var det en god "bivirkning" også, jeg hadde ikke et eneste anfall mens jeg sprayet!

Nå når jeg er ferdig med spray, og går på Lutinus, har jeg merket det der trykket i hodet igjen, og har hatt to mindre migreneanfall, men ikke noe mer enn vanlig, så jeg vil tro at Lutinus ihvertfall for meg, ikke fører til økt hodepine.

Det er grunnen til at jeg gleder meg til overgangsalderen er over, ikke mer migrene. Sprayen setter oss jo i en kunstig overgangsalder.
Leste på lutinus og ser at man skal være forsiktig om man har migrene. Det står ikke det på crinonen. Men jeg får evt høre om jeg kan bytte til uka om det fortsetter.

Det er grunnen til at jeg gleder meg til overgangsalderen er over, ikke mer migrene. Sprayen setter oss jo i en kunstig overgangsalder.
Leste på lutinus og ser at man skal være forsiktig om man har migrene. Det står ikke det på crinonen. Men jeg får evt høre om jeg kan bytte til uka om det fortsetter.
Haha, ja, jeg gleder meg også til det ;)

Ja, leste og det, men de sa ikke noe på klinikken når jeg nevnte jeg hadde migrene, ikke i forbindelse med Lutinus, men når de spurte hvordan det hadde gått med sprayen. Men jeg tenker nok det er relativt ok uansett, får sjekke med dem imorgen.

Haha, ja, jeg gleder meg også til det ;)

Ja, leste og det, men de sa ikke noe på klinikken når jeg nevnte jeg hadde migrene, ikke i forbindelse med Lutinus, men når de spurte hvordan det hadde gått med sprayen. Men jeg tenker nok det er relativt ok uansett, får sjekke med dem imorgen.
Hodepinen har heldigvis sluppet taket noe, så da ser jeg det an.
Godt vi har noe å se fram til med årene!

Hodepinen har heldigvis sluppet taket noe, så da ser jeg det an.
Godt vi har noe å se fram til med årene!
Så bra! Hvor lenge har du igjen? Premien i slutten er jo verdt det, men kjedelig allikevel.

Og ja, når alt dette styret er over, og vi er ferdige med alt som heter mens og syklus, så er det en (forhåpentligvis) migrenefri fremtid vi har å se frem til! :happy093

Så bra! Hvor lenge har du igjen? Premien i slutten er jo verdt det, men kjedelig allikevel.

Og ja, når alt dette styret er over, og vi er ferdige med alt som heter mens og syklus, så er det en (forhåpentligvis) migrenefri fremtid vi har å se frem til! :happy093
Tja, jeg håper jo jeg har igjen ca 9 uker med crinonen...det forutsetter at det er gullegget jeg ruger på da. Er ikke sånn super optimist kjenner jeg, men må jo bare vente og se.

Tja, jeg håper jo jeg har igjen ca 9 uker med crinonen...det forutsetter at det er gullegget jeg ruger på da. Er ikke sånn super optimist kjenner jeg, men må jo bare vente og se.
Jeg må bare spørre, blir du behandlet av offentlig eller privat klinikk? Siden du skal bruke progesteronstøtte gjennom første trimester, virker som om offentlige kun mener man skal bruke det frem til påvist graviditet.

Og selvfølgelig, krysser fingrene for at du har 9 uker igjen ;)

Jeg må bare spørre, blir du behandlet av offentlig eller privat klinikk? Siden du skal bruke progesteronstøtte gjennom første trimester, virker som om offentlige kun mener man skal bruke det frem til påvist graviditet.

Og selvfølgelig, krysser fingrene for at du har 9 uker igjen ;)
Det er offentlig, men er fryseforsøk og da tror jeg det er litt anderledes.

Angående crinone og migrene. Jeg har brukt både crinone og lutinus i flere PP og har aldri reagert på det. Men sprayen der i mot, hadde jeg migrene hver dag nesten. Trur det mer vanlig å få hodepine/migrene på sprayen en på progstøtten.
Håper det går seg til for dere :)

Back
Topp