Crinone

ØnskeBaby

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Bruker nå crinone vaginal gel hver morgen. Skal fortsette å gjøre dette i 5 uker til.
Lurer på om man kan ha sex mens man tar crinone?
Om ikke sex, kan man ha orgasme? Er det penetreningen og sæden som kan være irriterende og skape blødninger / abort?

Har tidligere hatt to aborter, da brukte jeg ikke crinone. Så vet ikke helt om jeg har risikosvangerskap, hva som er ok eller ikke.. Hadde vært kjekt å vite :)
 
Ingen som har svar? Ingen som har brukt crinone før? Ingen som har erfaring etter tidligere aborter?
 
Dytt
 
Går på crinone nå og har gjort det ved mine tre tidligere svangerskap også. Sex kan man ha som vanlig, så lenge ikke legen din gir deg en grunn for og ikke gjøre det..


Sitter på mobilen
 
Går på crinone nå og har gjort det ved mine tre tidligere svangerskap også. Sex kan man ha som vanlig, så lenge ikke legen din gir deg en grunn for og ikke gjøre det..


Sitter på mobilen
Ok da får jeg ta det opp med gynekologen på onsdagen for å spørre om det er noen grunn til at jeg ikke skal gjøre det :p
Sist fikk jeg et svar som : nei ikke ha sex, det er greit sålenge man ikke blør eller har brunt utflod. Da må dere slutte. Så har ikke turt å ha sex :p
 
Back
Topp