crinone

SunShin

Forumet er livet
Noen andre som bruker det her? [:)]

Tror det er det samme jeg kommer til å få av legen til uka [:)]

Hei SunShin..

sniker litt fra oktober.. husker deg fra FS... så utrolig koselig å se at du er gravid[:D] virkelig fortjent...[:D]

kos deg masse i tiden fremover ... det går fort [:)]

Tusen takk snuppa! Sniker på dere jeg å [;)]

Jeg bruker crinone nå, 1 morgen og 1 kveld, men det er jo i forbindelse med prøverør. Jeg vet det er fler og fler som får det når de har mistet osv for det kan være progestanmangel [:)]

Ja jeg skal bruke det hver kveld. Blir 5 gang idag. Har du opplevd noen bivirkninger?

ORIGINAL: SunShin

Ja jeg skal bruke det hver kveld. Blir 5 gang idag. Har du opplevd noen bivirkninger?

Alle de gangene jeg har brukt det har jeg blitt trøtt og vonde pupper, men ellers ingenting [:D] Man skal faktisk være forsiktig og kjøre bil når man tar de, men du som tar de på kvelden så går det bra [:D][:D][:D]

ORIGINAL: fano

Alle de gangene jeg har brukt det har jeg blitt trøtt og vonde pupper, men ellers ingenting [:D] Man skal faktisk være forsiktig og kjøre bil når man tar de, men du som tar de på kvelden så går det bra [:D][:D][:D]

det kan jeg overleve [:D] Aldri sovnet så fort som jeg gjør nå [8D] bare stod at man kunne få små blødninger, å det håper jeg at jeg slipper [:)]

Det kan hende at noen får litt såre slimhinner som kan forårsake små blødninger eller spotting. Håper du slipper unna det da, og at du blir trøtt og sovner fort er jo knall [:D] Jeg pleier vanligvis og gå på sovetabletter for jeg  har skikkelige søvnproblemer, så det blir spennende og se om jeg blir trøtt denne gangen, har foreløpig gått på det på 3 dagen i dag. Nå kan jeg jo ikke ta noe [:D]

ORIGINAL: fano

Det kan hende at noen får litt såre slimhinner som kan forårsake små blødninger eller spotting. Håper du slipper unna det da, og at du blir trøtt og sovner fort er jo knall [:D] Jeg pleier vanligvis og gå på sovetabletter for jeg  har skikkelige søvnproblemer, så det blir spennende og se om jeg blir trøtt denne gangen, har foreløpig gått på det på 3 dagen i dag. Nå kan jeg jo ikke ta noe [:D]

Får håpe det funker på søvnen din også da! [:D]
Ja håper jeg slipper unna blødning, det er aldri noe gøy i forbinnelse med graviditet [:)]

hvor mye er vanlig å blø da? kjenner jeg får litt panikke med tanken på at jeg kanskje skal begynne med dette i kveld[8|]

ORIGINAL: Bina

hvor mye er vanlig å blø da? kjenner jeg får litt panikke med tanken på at jeg kanskje skal begynne med dette i kveld[8|]

er vel ikke vanlig å blø/ spotte, men er en bivirkningene som står i pakknings vedlegget [:)]

ORIGINAL: Bina

er vel ikke vanlig å blø/ spotte, men er en bivirkningene som står i pakknings vedlegget [:)]
å ja bivirkningene, det blir noe annet :)
Men merkes denne gelen på noen måte? om den svir, klør eller om det stikker?

Begynner med crinine i kveld [:)] håper dette hjelper mot at spira sitter denne gangen[:D]

Det er vel de færreste som begynner og blø som bivirkning, men det kan skje, det blir litt lett irriterte slimhinner. Det eneste som er litt ekkelt er når restene av crinonen kommer ut igjen, hehe. For og si det sånn har ikke jeg og gubben noe sex når jeg går på den for guuud så ekkelt, haha [:D] Håper det er det som skal til for at spiren fortsetter og vokse seg stor og sterk [:D]

ekkelt når crinonen kommer ut igjen ja[:'(] æsj sier jeg bare. skjønner deg godt at du ikke vil ha sex med mannen mens du går på dette, for det vil ikke jeg ha med min heller[8D]

hehehe, fristet ikke når det stod i pakknings vedlegget at det kan føre til kontakt eksem heller [8D]

hehehe, fristet ikke når det stod i pakknings vedlegget at det kan føre til kontakt eksem heller [8D]
Æsj nei. kontakt eksem oppi glufsa kan ikke være mye behagelig heller [8D]
Her er det sex nekt frem til crinonen er over :P

Back
Topp