Crinone

nestemann

Flørter med forumet
Skulle ringe Porsgrun i dag, men glemte det helt bort... Jeg er gravid i uke 11, og går derfor på crinone krem - som jeg skal ta til og med uke 12. Men hun damen jeg pratet med sist sa at visst jeg gikk tom iløpet av uke 12 så tengte jeg ikke kjøpe mer. Meeen, jeg går tom når jeg er 12 + 2....litt tidlig å slutte av kanskje?? noen som vet av erfaring??

Jeg tror du kan da slutte med god samvittighet så lenge hun sa det. Hvis du har påvist progestanmangel kan det hende du skal gå på det litt lenger, men hvis du går på det bare som en støtte i forbindelse med forsøket kan du nok slutte når du går tom. Jeg gikk på crinone bare fram til uke 6 eller 7 tror jeg...

Jeg mener jeg også gikk tom for crinone rundt samme tid som deg, og jeg fikk beskjed i Porsgrunn at det bare var å slutte når jeg gikk tom. Det gikk iallefall bra her etter fryseforsøket![:)]

Takker for mange svar - det koster jo litt, så visst ikke det er nødvendig så gidder jeg ikke hive ut 500kr til "unødvendig". (ringer selvfølgelig Porsgrunn i morgen for å få det "svart på hvitt")

Jeg tror ikke jeg ville kjøpt en ny pakke nei.. Du kjenner ikke noen som har noen til overs da? Kanskje noen her på forumet? Det har garantert ikke noe å si, men jeg forstår veldig godt det psykiske i det. Jeg var så nervøs for å slutte med Progynova og Crinone at jeg fikk en ekstra UL. [8|]

ORIGINAL: Blomst85

Hei..

Jeg tilhører porsgrunn... Jeg gikk tom rett etter jeg hadde testet positivt. Altså rugedag 14. Hun jeg snakket med da sa at jeg kunne slutte, og de sendte ikke meg flere resepter... Har gått veldig bra det... Foreløpig. Sikkert veldig individuelt da...

Lykke til

Er bare på frys man skal gå så lenge. nå som du har fersk, så skal man slutte etter pos test vel?!

Back
Topp