Crinone spørsmål

MrsQuattro

Glad i forumet
Hei hei jenter!!

Er stadigvekk innom å kikker litt her og følger med hvordan det går med dere alle sammen[:)] Gøy å se at det ene hjertet etter det andre slår her!

Var noen her som nevnte Crinone.. Skal til legen imorgen å tenkte da å spørre om det.. Først og fremst, hvordan uttales det.. : Krinone, Srinone?
Hva fungerer det for/mot? Prøvde å lese på felleskatalogen, men skjønte ikke så mye av det.. Dere som har fått det, hvorfor har dere fått det?

PÅ forhånd takk!

Jeg sier crinone uten e. jeg har fått det pga jeg har mistet så mange ganger og har aldri kommet over uke 5.
Man får det hvis man har hatt IVF, eller om det er progesteron mangel. Det er en progesteron støtte som skal brukes til uke 12. man må vel være gravid før man kan ta det tror jeg om man ikke har hatt fryseforsøk. men hør med legen din du, da får du jo vite det du trenger

Har fått det av samme grunn som Bina, pluss at jeg har lutealfasedefekt, altså for få dager mellom el og tr, fikk det av gyn og begynte dagen etter jeg testet positivt. er gele med progesteron tilskudd. Men for deg som kommer såpass "langt" som du gjør så er det mulig at du heller burde sjekke ut disse sprøytene for de som har blod som koagulerer seg (?) evt nevne det også for gyn [:)]

ORIGINAL: SunShin

Har fått det av samme grunn som Bina, pluss at jeg har lutealfasedefekt, altså for få dager mellom el og tr, fikk det av gyn og begynte dagen etter jeg testet positivt. er gele med progesteron tilskudd. Men for deg som kommer såpass "langt" som du gjør så er det mulig at du heller burde sjekke ut disse sprøytene for de som har blod som koagulerer seg (?) evt nevne det også for gyn [:)]

Ok, takk for svar jenter!
Greit å vite sånn ca hva det er til, sånn at jeg spør om noe som ikke er relevant i det helt tatt...! Type god dag mann økseskaft..[8D]

Blod som koagulerer seg?[8|]

Jeg går ikke til noe gyn egentlig.. legen har tatt enkle gyn undersøkelser der nå ift abortene..men kanskje hun vet.. Hun er utrolig dyktig...[:)]

tenker at det "burde" jo være en grunn til at dette skjer, at det ikke er noe galt med babyene begge gangene.. Hvis det egget var det sterkeste som ble befruktet, så lurer jeg på åssen det står til med resten av eggene og spermen...[>:][8|]

ORIGINAL: MrsQuattro

ORIGINAL: SunShin

Ok, takk for svar jenter!
Greit å vite sånn ca hva det er til, sånn at jeg spør om noe som ikke er relevant i det helt tatt...! Type god dag mann økseskaft..[8D]

Blod som koagulerer seg?[8|]

Jeg går ikke til noe gyn egentlig.. legen har tatt enkle gyn undersøkelser der nå ift abortene..men kanskje hun vet.. Hun er utrolig dyktig...[:)]

tenker at det "burde" jo være en grunn til at dette skjer, at det ikke er noe galt med babyene begge gangene.. Hvis det egget var det sterkeste som ble befruktet, så lurer jeg på åssen det står til med resten av eggene og spermen...[>:][8|]

ja vet om ett par som har hatt en del sa'r og etter samtaler på riksen har begge to endt opp med noe blodfortynnende og nå hver sin baby [:)] så kommer nok litt ann på hva de tror problemet er [:)]

Back
Topp