• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Crinone og uteblitt mens

Donorprøver2018

Flørter med forumet
Dere som har gått på Crinone, har mensen vært forsinket? Jeg får mensen punktlig 14dpo hver syklus, men ikke nå. (jeg håper jo at den ikke kommer da)
Inseminerte lørdag 14dager siden. Jeg håååper jo i det lengste at jeg er en av de der 2 streker ikke dukker opp før noen dager etter IKM. Har hatt noen stikkinger/murringer i 3-4 dager, å vonde!!!! pupper :confused:
Men testene er så å si blenda.
Ovitrelle sprøyte satt for 9 dager siden.
Og går på Estradot plaster..

Anyone!?!?

Dere som har gått på Crinone, har mensen vært forsinket? Jeg får mensen punktlig 14dpo hver syklus, men ikke nå. (jeg håper jo at den ikke kommer da)
Inseminerte lørdag 14dager siden. Jeg håååper jo i det lengste at jeg er en av de der 2 streker ikke dukker opp før noen dager etter IKM. Har hatt noen stikkinger/murringer i 3-4 dager, å vonde!!!! pupper :confused:
Men testene er så å si blenda.
Ovitrelle sprøyte satt for 9 dager siden.
Og går på Estradot plaster..

Anyone!?!?
Satt du ovitrelle 5 dager etter inseminering?

Satt du ovitrelle 5 dager etter inseminering?

Ja, jeg skulle ha støttebehandling 3 klikk i 8 dager. Men det SURREHUE som jeg er, bare fulgte bruksanvisningen uten å tenke, å satte HELE sprøyta :BangHead håpløs!! Men legen på klinikken bare humra, å sa at jeg da hadde fått skikkelig boost...
Jeg ble driitnærvøs for å ha ødelagt hele forsøket...

Du får nok ikke mensen før du stopper med plasteret. Om du ikke er gravid vel og merke. Er heller den enn Crinone som stopper det:

Ja, jeg skulle ha støttebehandling 3 klikk i 8 dager. Men det SURREHUE som jeg er, bare fulgte bruksanvisningen uten å tenke, å satte HELE sprøyta :BangHead håpløs!! Men legen på klinikken bare humra, å sa at jeg da hadde fått skikkelig boost...
Jeg ble driitnærvøs for å ha ødelagt hele forsøket...
OK da skjønte jeg litt mere :joyful: Jeg har ikke brukt det ,men når jeg brukte lutinus kom mensen morgenen på testdagen. Altså 14 Dpo.

Du får nok ikke mensen før du stopper med plasteret. Om du ikke er gravid vel og merke. Er heller den enn Crinone som stopper det:

Ok, det har jeg ikke tenkt på. Har jo brukt Estradot før, men aldri lengre enn et par dager etter inseminering... Jeg skifter ons og lør, men bør vel kanskje slutte på de da.. tok blodprøve i går, siden klinikken vil det. Hva hadde du gjort WCE? Slutta på alt? Eller venta til svar på blodprøver?
Vet du kan myye, så tusen takk for at du svarte :angel11

Ok, det har jeg ikke tenkt på. Har jo brukt Estradot før, men aldri lengre enn et par dager etter inseminering... Jeg skifter ons og lør, men bør vel kanskje slutte på de da.. tok blodprøve i går, siden klinikken vil det. Hva hadde du gjort WCE? Slutta på alt? Eller venta til svar på blodprøver?
Vet du kan myye, så tusen takk for at du svarte :angel11
Kan ikke så mye, men takk[emoji16] Ville kanskje ventet til du fikk svar på prøven. Jeg kan jo si at jeg selv fikk ikke mensen før jeg sluttet å bruke Estradot, og jeg er sånn som vanligvis får mensen 12 dpo. Ville ventet til negativ blodprøve. Jeg fikk vel mensen dagen etter jeg tok av plasteret[emoji4]

Jeg fikk ikke mensen før jeg stoppet på crinone. Hadde håpet siden jeg ikke hadde fått mensen at jeg var gravid men fikk negativt svar på blodprøven 14 dpo. Da jeg fortalte spl jeg ikke hadde fått mensen sa hun det var pga crinonen. Tok ikke kveldsdosen den dagen, og dagen etter kom mensen.

Det tok to dager fra jeg sluttet på Crinone til mensen kom.
Håper det er en annen grunn til at mensenen din ikke kommer[emoji6]

Kan ikke så mye, men takk[emoji16] Ville kanskje ventet til du fikk svar på prøven. Jeg kan jo si at jeg selv fikk ikke mensen før jeg sluttet å bruke Estradot, og jeg er sånn som vanligvis får mensen 12 dpo. Ville ventet til negativ blodprøve. Jeg fikk vel mensen dagen etter jeg tok av plasteret[emoji4]

Jeg fikk ikke mensen før jeg stoppet på crinone. Hadde håpet siden jeg ikke hadde fått mensen at jeg var gravid men fikk negativt svar på blodprøven 14 dpo. Da jeg fortalte spl jeg ikke hadde fått mensen sa hun det var pga crinonen. Tok ikke kveldsdosen den dagen, og dagen etter kom mensen.

Det tok to dager fra jeg sluttet på Crinone til mensen kom.
Håper det er en annen grunn til at mensenen din ikke kommer[emoji6]

Fikk svar på blodprøven nå, den ligger på 6, så da er det Ovitrellen som vises på blodprøven.. :sorry:
så da gikk forsøk nr3 med inseminering i vasken. Pokker altså, da blir det IVF. Får håpe vi lykkes med det. Himmel eller h...... dette :smiley-angelic008

Fikk svar på blodprøven nå, den ligger på 6, så da er det Ovitrellen som vises på blodprøven.. :sorry:
så da gikk forsøk nr3 med inseminering i vasken. Pokker altså, da blir det IVF. Får håpe vi lykkes med det. Himmel eller h...... dette :smiley-angelic008
Så leit, det er et skikkelig kjip svar å få [emoji20] men velkommen i IVF-klubben, forhåpentligvis gjør det susen så det blir spire snart! Sender deg klem og lykkeønskninger [emoji173]

Så leit, det er et skikkelig kjip svar å få [emoji20] men velkommen i IVF-klubben, forhåpentligvis gjør det susen så det blir spire snart! Sender deg klem og lykkeønskninger [emoji173]

Tusen takk :Heartred
Jeg er skikkelig skeptisk og litt direkte redd (angst) for dette med overstimulering... har du noen gode og hyggelige erfaringer med ivf du vil dele? :smiley-ashamed008

Tusen takk [emoji813]red
Jeg er skikkelig skeptisk og litt direkte redd (angst) for dette med overstimulering... har du noen gode og hyggelige erfaringer med ivf du vil dele? :smiley-ashamed008
Jeg har akkurat startet selv, for oss er det ingen annen utvei ettersom mannen steriliserte seg i begynnelsen av 20-årene, så han må gjennomgå TESA for å få ut sperm direkte fra testiklene. Jeg hadde første uttak 3/9, fikk ut 19 egg men de sa jeg ikke var overstimulert. 11 ble befruktet og jeg fikk satt inn et embryo 2 dager etterpå, fikk 5 på frys. Hadde ganske vondt i en uke, og da jeg ringte inn for å fortelle at jeg fortsatt hadde vondt ble det UL-sjekk, da fikk jeg vite at jeg var overstimulert likevel, moderat grad. Dette var på dag 9, og den dagen var jeg allerede mye bedre. Smertene var vel så å si borte fra dagen etter, og på ny UL kontroll dag 11 var det nesten ikke tegn til overstimuleringen lenger. Jeg merket ikke noen andre symptomer på overstimuleringen enn nettopp smerter, hadde heldigvis fri fra jobben så jeg tok det bare med ro den uka. Fikk dessverre negativ blodprøve 14 dager etter uttak så nå venter jeg på fryseforsøk i november. Håper eggene tåler opptining så vi har noen forsøk der før vi må igang med uttak nr 2. Hvilket sykehus hører du til? OUS har en IVF app, der står det veldig mye god informasjon. Har hjulpet meg mye på veien, har lest alt der inne mange ganger...det dukker opp mye spørsmål i prosessen. Veldig godt å ha dette forumet og jentene her inne å støtte seg på [emoji4]

Back
Topp