Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er blodfortynnende? Jeg skal begynne på klexane injeksjoner når jeg bare får tak i legen. Det er pga tidligere blodpropp. Har hørt at enkelte blir satt på blodfortynnende for å lettere holde på embryoet, stemmer det?carrie skrev:
Går visst på crinone nå jeg også... Ikke spør meg hvorfor, men skal visst ta hver kveld fremover...~troll2012/2013?~ skrev:
Tror jeg holder meg til hva legen har forskrevet i forhold til å ta det på kvelden...men holder meg i bevegelse etterpå, tar den liksom før jeg skal begynne å stelle meg for kvelden...~troll2012/2013?~ skrev:
Ble litt satt ut når jeg fikk det i går, var helt vekke under hele legetimen, så fikk ikke med meg noe, og spurte heller ikke spørsmål, så fikk ikke opplysning om hvorfor, bare at det kunne hjelpe slik at vi ikke mistet igjen... Men har jo bare mistet en gang før, og mulig vi holder på å miste for andre gang nå...
Men er det ikke vanlig å starte med dette middelet før man er blitt gravid...jeg er jo over 6 uker på vei nå...og blødninger er allerede igang... vet du om det kan stoppe det...?