Crinone og albyl-e..

Emani82

Elsker forumet
Flere som bruker dette??

Det er blodfortynnende? Jeg skal begynne på klexane injeksjoner når jeg bare får tak i legen. Det er pga tidligere blodpropp. Har hørt at enkelte blir satt på blodfortynnende for å lettere holde på embryoet, stemmer det?

carrie skrev:
Det er blodfortynnende? Jeg skal begynne på klexane injeksjoner når jeg bare får tak i legen. Det er pga tidligere blodpropp. Har hørt at enkelte blir satt på blodfortynnende for å lettere holde på embryoet, stemmer det?

Crinone er progesteron og albyl-e er blodfortynnende.. Dette pga jeg har mistet sÅ mange ganger før.. Håper dette gjør susen :))

Jeg bruker crinone :)

Kanskje det er noe jeg kan spørre legen om å få, siden jeg har mistet før sent i svangerskapet.

prøverpånytt skrev:
Kanskje det er noe jeg kan spørre legen om å få, siden jeg har mistet før sent i svangerskapet.

Er du utredet for det?? Er jo verdt å spørre om..:)

Går visst på crinone nå jeg også... Ikke spør meg hvorfor, men skal visst ta hver kveld fremover...

~troll2012/2013?~ skrev:
Går visst på crinone nå jeg også... Ikke spør meg hvorfor, men skal visst ta hver kveld fremover...

Hvis du har lett for å miste kan crinone hjelpe deg på vei.. Det er ett stoff som heter progesteron som noen av oss damer ikke har nok av. Derfor kan vi få hjelp.. Jeg går også på det..:) men jeg ville tatt dem på morgenen.. Og gå en halvtime før du setter deg ned.. Da kommer det seg onkli godt inn i kroppen:))

Tror jeg holder meg til hva legen har forskrevet i forhold til å ta det på kvelden...men holder meg i bevegelse etterpå, tar den liksom før jeg skal begynne å stelle meg for kvelden...

Ble litt satt ut når jeg fikk det i går, var helt vekke under hele legetimen, så fikk ikke med meg noe, og spurte heller ikke spørsmål, så fikk ikke opplysning om hvorfor, bare at det kunne hjelpe slik at vi ikke mistet igjen... Men har jo bare mistet en gang før, og mulig vi holder på å miste for andre gang nå...
Men er det ikke vanlig å starte med dette middelet før man er blitt gravid...jeg er jo over 6 uker på vei nå...og blødninger er allerede igang... vet du om det kan stoppe det...?

Sniker fra november jeg. Går også på crinone og albyl-e:) Er 13 uker nå, så skal gå over til annenhver dag ei uke, så er det stopp med crinone. Albyl-e skal jeg ta til uke 18 ca. Gleder meg til å bli helt ferdig med crinone, det er noe kliss. Men for min del ser det iallefall ut som det har hjulpet, så da er det selvfølgelig verdt det :) Jeg har også tatt det om kvelden, når jeg har lagt meg.... 

~troll2012/2013?~ skrev:
Tror jeg holder meg til hva legen har forskrevet i forhold til å ta det på kvelden...men holder meg i bevegelse etterpå, tar den liksom før jeg skal begynne å stelle meg for kvelden...

Ble litt satt ut når jeg fikk det i går, var helt vekke under hele legetimen, så fikk ikke med meg noe, og spurte heller ikke spørsmål, så fikk ikke opplysning om hvorfor, bare at det kunne hjelpe slik at vi ikke mistet igjen... Men har jo bare mistet en gang før, og mulig vi holder på å miste for andre gang nå...
Men er det ikke vanlig å starte med dette middelet før man er blitt gravid...jeg er jo over 6 uker på vei nå...og blødninger er allerede igang... vet du om det kan stoppe det...?

Aner faktisk ikke om det er for sent jeg.. Jeg fikk beskjed om å begynne å ta den fra første positiv test.. Vet også at det er mange som tar det fra EL også.. Men ikke hørt noe om så sent.. Vil ikke tru den stopper blødningene men mulig det hjelper for å gi kroppen mere av progesteron og da minsker risikoen for en SA.. Krysse fingre for at det hjelper.. :)) blør du fortsatt?? NÅr skal du til legen igjen?? Jeg skal slutte på crinone nå i uke 10.. Mens albyl-e skal jeg fortsette med en stund.. Tror crinonen gjør så jeg får veldig vondt i hodet...:(

Back
Topp