Crinone! Noen som vet?

tuta

Flørter med forumet
Lurte på om de var noen her som har gått på crinone?
Å når på døgne dere tok de?
Og om de kom ut i gjen mye?
Har begynnt på de nå,å legen sa jeg kune ta de når jeg vilde på døgne.
Men er de noen som vet om de er ei tid på døgne de er best å ta de?
Synnes oxo at en del av de kommer ut i gjenn.Er de normalt?[8|]

Kom masse ut igjen å ja. Helt normalt det[:)] 

ORIGINAL: kate

Kom masse ut igjen å ja. Helt normalt det[:)] 

tok du to ganger om dagen?
hvorfor de?

ORIGINAL: Serene

Jeg pleide å ta den på morningen og om kvelden den første tiden.
det er helt normalt at det kommer "klumper" ut igjen og noen ganger kan det være litt lyserosa.dette kommer av av det blir litt irritert der nede.

senere tok jeg den på kvelden før jeg skulle i seng.tok den tidligere hvis jeg skulle bort eller noe så det ikke ble for sent[:)] ikke noe spes kl slett med crinone gel[:)]

Jeg tok den også 2 ganger om dagen.
Det var det jeg fikk beskjed om av klinikken.

ORIGINAL: Serene

jeg mener det var ett par dager eller så var det en uke husker ikke helt nå husker en av dere?
ElinR eller*bobbo*??

Tok dobbel dose hele tiden jeg.

ORIGINAL: ElinR

husker ikke helt åssen d var med fersk forsøket jeg....[8|] snakk om å være glemsk[:D]....nå med mine 2 fryseforsøk har jeg tatt crinone 2 ganger daglig siden 2 dager før innsettinga.......

Tok dobbel dose ved alle 3 ferske forsøkene mine.
En morgen og en ettermiddag. [8|]

Jeg tok Crinone før jobb om morgenen ca kl. 630 og rundt kl 1900-2000 på kvelden, og det er greit å bevege seg litt når du har tatt det.

Det var litt opp og ned hvor mye som kom ut.

Husker ikke åssen det var med ferskforsøket, tok vel crinone en eller to uker da, men husker ikke om det var en eller to ganger om dagen.

Nå ved fryseforsøket tok jeg det to ganger om dagen fra noen dager før innsetting til jeg var 12 uker på vei. Tok når jeg stod opp om morgenen og når jeg hadde lagt guttungen om kvelden (ca i åttetida) Man bør bevege seg (ikke sitte i sofaen, men gå rundt litt i huset feks) ei lita stund etterpå, ca en halvtime.

Det kom ganske mye ut igjen til tider, andre ganger lite.

Back
Topp