Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lutinus kostet 497 for en eske. Jeg skal bruke 3 om dagen, så det blir ei eske i uka. Spent på hvor lenge jeg må gå på griseriet om jeg blir gravid.Så braInnså akkurat at prisen var ikke så ille som jeg trodde. Mente å huske jeg betalte 1500 kroner for en eske jeg, men det var visst "bare" 600 kr
Lutinus kostet 497 for en eske. Jeg skal bruke 3 om dagen, så det blir ei eske i uka. Spent på hvor lenge jeg må gå på griseriet om jeg blir gravid.
Dette lurer jeg også på! Fått resept på 3 pakker. Skal bruke 3 for dagen. Det blir 3 ukers bruk det. Jeg har helt angst for alt dette grunnet så mange sa, lutinus blir da mitt lille håp og holdepunkt på at det kan gå bra hvis jeg blir gravid nå. Jeg kan vel be om mer???Jeg har bare fått lutinus for 15 dager, får man mer hvis man tester pos? Ser dere skriver at dere skal gå på det til 10. og 12.uke....
Ok. Tusen takk for info. Så da kan jeg bare be om ny resept jeg da?Jeg fikk oppgitt på forsamtalen at alle som skal ha IVF/ICSI må bruke progesteronstøtte frem til uke 10-12, om man blir gravid, for det er ikke før da kroppen tar over progesteronproduksjonen selv. Og ved IVF/ICSI produserer ikke kroppen progesteron selv i det hele tatt i begynnelsen, pga at kroppen ikke produserer det gule legme i denne prosessen.
Ok. Tusen takk for info. Så da kan jeg bare be om ny resept jeg da?
At alle som blir gravide ved hjelp av IVF/ICSI skal bruke støtte frem til uke 10-12 stemmer ikke. Jeg er 5 uker i dag, og jeg sluttet på lutinus på fredag, da var jeg 4+2
Jeg fikk beskjed om å slutte på fredag. Så det har nok noe å si hvordan blodprøve resultatene er. Jeg er gravid med ICSI baby. Hører til hos Porsgrunn.Det var beskjeden jeg fikk ved St. Olav. Jeg fikk det til og med omstendig tegnet og forklart.
Jeg fikk beskjed om å slutte på fredag. Så det har nok noe å si hvordan blodprøve resultatene er. Jeg er gravid med ICSI baby. Hører til hos Porsgrunn.
Så klart det. Med dette er jo ikke skadelig for verken mor eller barn.Det hadde vært interessant om flere som har blir gravide kan komme med sine erfaringer. Man skal uansett høre på legen sin, og man må stole på det de sier![]()