Crinone - lett aktivitet

Vifvik

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Sensommerbarna 2019
Hva gjør dere som lett aktivitet og hvor lenge?

Hva gjør dere som lett aktivitet og hvor lenge?
Fikk beskjed om 15 min av spl, hun sa det holder at man rusler litt rundt hjemme, tar ut av oppvaskmaskinen osv... Jeg prøver å time det til før jeg går ut med hunden, men ikke alltid det klaffer så ofte blir jeg bare gående litt fram og tilbake i stua med mobilen, eller gjør litt husarbeid.

Fikk beskjed om 15 min av spl, hun sa det holder at man rusler litt rundt hjemme, tar ut av oppvaskmaskinen osv... Jeg prøver å time det til før jeg går ut med hunden, men ikke alltid det klaffer så ofte blir jeg bare gående litt fram og tilbake i stua med mobilen, eller gjør litt husarbeid.
Jeg prøver også å gjøre litt husarbeid eller ta en tur. På morningen er det verre å få til...men tar det før jeg skal smøre matpakker o.l og etter det sykler jeg til jobb.. Ble bare usikker på hva som var "nok"... :P

Jeg laget meg en spilleliste på Spotify med sanger som gjør meg glad, og kjørte dansefest for meg selv i kjelleren. [emoji126][emoji137]‍♀️ Eller så tok jeg meg en runde rundt kvartalet. Synes det kladdet mindre når jeg var i litt skikkelig aktivitet.

Back
Topp