crinone hjelppppppppp

Minnie

Betatt av forumet
Hjelpppp !!!

Skulle startet på crinone igår !! Men så det ikke før idag for var så sikker på at oppstart var idag !! Innsett er imorgen og tlf er steng nå hos dem. Plisssss gi meg råd for holder på å grine. om jeg har rotet alt til nå blir mannen min knust .

Begynn nå, det går sannsynligvis helt fint! Progesteron skal naturlig stige gradvis etter eggløsning, så at det ikke var noe særlig i går spiller nok veldig liten rolle. Dette er jo en av de mest unøyaktige hormonene av alle sammen. ❤️

Vet ikke om det blir det samme, men jeg brukte lutinus som progesteronstøtte, og startet dagen etter uttak( dagen før innsett ) og det gikk helt fint :)

takk for trøstende ord !

på riksen så pleier de ta to dager før innsett av et fryst embryo.. fikk alternativ om å satse på at alt gikk fint, eller å tine det på fredag for så å sette det inn på lørdag. grunnet mangel på folk i labratoriumet kunne de ikke tine det på lørdag....

valgte å satse på at alt skal gå bra.. mannen min ble ikke lei seg, jeg derimot gråt for følte jeg hadde ødelagt alt...hvor lenge før fryseforsøk insett pleier man egentlig og bruke crinone? hun sa hun kunne ikke garantere meg en graviditet...men det kan de jo egentlig ikke gjøre uansett ! Jaja...

Hvor mange dagers embryo er det? To dagers?

For hvis vi sammenligner med vanlig befruktning så blir det jo to dager etter eggløsning, da er ikke progesteron vanligvis så høyt, og egget skal jo ikke feste seg i livmorslimhinnen før 6-10 dager etter eggløsning - da har progesteron steget mye, slik at livmoren er klar for det befruktede egget. Jeg vil tro at det blir ganske likt om du starter med progesteron to dager før eller dagen før innsett av to dagers embryo. :)

Her kan du se hvordan det skal være i en normal syklus, den blå streken er progesteron, og de stiplede linjene på midten er eggløsningsperioden (syklusdag 13-15). Så ser du at progesteron stiger kraftig de neste dagene etter eggløsning. Så er det høyt i den perioden hvor egget skal feste seg, og holder seg høyt videre dersom ett egg fester seg, men på kurven her er det en som ikke er gravid, så da synker det på slutten av syklusen.
ImageUploadedByBV Forum1453383065.062846.jpg

Back
Topp