Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er den på resept ?Ser du har fått svar. Tenkte å skrive hva jeg gjorde. Jeg brukte crinone med minsten etter å ha blitt gravid på vanlig måte etter å ha mistet to ganger og kort lutealfase så derfor fikk heg crinone. Jeg tok crinone på morgenen og var bare i vanlig aktivitet! Dro på jobb, gjorde det hverdagslige liksom. Lå ikke stille etter jeg satte den.
Sent from my iPhone using BV Forum
Er på resept ja, brukte ved mitt frysforsøkEr den på resept ?
Brukes den til fryseforsøk på normal syklus mon tro ? Skal snart sette inn men usikker om jeg skal bruke den på fryseforsøk. Brukte på ferskforsøk
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Jeg bruker to ganger daglig. På morningen setter jeg den stort sett på jobb å er i aktivitet da. Men på kvelden som regel sitter jeg å ser tv eller strikketSer du har fått svar. Tenkte å skrive hva jeg gjorde. Jeg brukte crinone med minsten etter å ha blitt gravid på vanlig måte etter å ha mistet to ganger og kort lutealfase så derfor fikk heg crinone. Jeg tok crinone på morgenen og var bare i vanlig aktivitet! Dro på jobb, gjorde det hverdagslige liksom. Lå ikke stille etter jeg satte den.
Sent from my iPhone using BV Forum