crinone + blødning?

vestlandsjento

Gift med forumet
Fleire som har opplevd blødning ved å bruka crinone?

I dag då eg tok den, var det som om eg stakk meg skikkelig innvendig og da var blod på staven då eg tok den ut.. Rekne med at da ikkje er farlig, men blir nervøs alikavel. Vil jo ikkje sjå blod no..

Vet ikke sikkert om det er pga crinonen, men jeg har hatt flere småblødninger dette svangerskapet, og jeg mener selv det kommer av Crinonen. Det har vært helt ufarlig, og alt er bra med fostrene.

eg gikk på den til eg var på testdagen så skulle eg ikke bruke den mere. men eg fikk litt sånn rosa ut når eg gikk på den.var sikkert noe irriterte slimhinner eller noe, for den e jo ikke noe god å bruke den der. håper det ikke kommer noe mere, for ja, en blir engstelig når det kommer rosa...........

håper det gir seg

Det står jo som bivirkning at smøblødninger kan forekomme, håper bare det er en bivirkning, dette går bra [:D][:D][:D]

Ja eg rekne med da går bra. Har ikkje blødd meir og har ikkje vondt. Men da var ekkelt å stikka seg sjølv[&:]

Rart kor engstelig ein blir av alt mulig[8D][;)]

Husker jeg blødde en del da jeg gikk på Crinone, noen ganger såpass at jeg trodde det var mensen, og så kom det sånne store ekle klumper, med slim blandet med blod[:'(][:o] Men var nok bare slimhinner som ble irriterte som gjorde det. Sitter her med ei lita snuppe så gikk bra. Tror dette er veldig forskjellig, noen blør mye andre ikke noe[;)]

Er på rugedag 11, og har idag følt meg uttafor, mensmurringer i magen å ryggen, å nå i kveld er det litt rød-rosa på papiret......
Blir veldig nervøs på hva dette er.... Er det mensen eller er det normalt å ha det slik?
Når dere andre har hatt blødninger har dere hatt "mensvondt" også eller bare blødning?
Huff, huff, ikke noen koselig kveld dette.... Blir redd, og dermed sur å irritert....

Back
Topp