Lurer på om det er flere som bruker/har brukt crinone? Hvor lenge brukte du det? Jeg har brukt det annen hver dag siden uke 6-7 og skulle bruke det til uke 16.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan hjelpe egget til å feste seg, men også få den til å bli sittende (vil ikke hindre vanlig SA, men kan hjelpe om man har økt risiko eller mistet flere ganger).Men hvorfor er det noen som går på det lengre enn andre og i forskjellige doser? Og slik som jeg har hørt så bruker man det for at egget lettere skal feste seg i livmoren, så da skjønner jeg ikke helt hvorfor noen får beskjed om å bruke det så lenge etter at egget har festet seg.
Okei, takk for svar!Det kan hjelpe egget til å feste seg, men også få den til å bli sittende (vil ikke hindre vanlig SA, men kan hjelpe om man har økt risiko eller mistet flere ganger).
Ved IVF er det ulik prosedyre på ulik protokoll/type forsøk (gjerne lenger bruk ved styrt syklus og fryseforsøk siden kroppen da ikke vil produsere selv). I utlandet er det også flere klinikker som sier bruk til over 30 uker, spesielt hos de som har hatt senaborter.