Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilke i samme prisklasse tenker du på da? Hvilken modell kjøpte du? Så synd at den ikke er bra da, jeg så at den vant en test i et pappa blad i fjor, så jeg håpte det var et bra tegnKjøpte en før jeg idetheletatt hadde satt meg inn i vognverden - anbefaler den ikke!
Da er det så mye annet i samme prisklasse jeg heller ville gått for. Den er veldig tung, og stor sammenlagt. Vanskelig å selge igjen.
Den jeg så på het crescent classic, men de har comfort også. Kanskje den er noe å vurdere daJeg hadde en Crescent comfort og den var helt suveren!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det er ingen utstyrsbutikker rundt her som selger dem, så jeg må basere avgjørelsen på hva andre sierJeg hadde crescent classis, husker ikke pris, men det er jo 3 år siden jeg kjøpte den. Så det var vel en 2009-2010 modell. De har sikkert kommet seg bra etter det. Dra å test en![]()
Det var jo veldig billig, du får si ifra hva du syntes om den daJeg tenkte jeg skulle dra avgårde å kikke på en sånn Crescent Comfort Duo i morgen. Den er jo på tilbud hos Babybanden3999,-
Det var jo veldig billig, du får si ifra hva du syntes om den da
10.04.14 tre skal bli fire <3
Supert, da får vi håpe den er braSkal gi deg beskjed. Kan være jeg drar ut i dag, istedenforMå høre med de hvor lenge tilbudet varer
![]()
Det er greit å viteDa har jeg vært ute og testet Crescent comfort duo. JEG VIL HA DEN!! God å kjøre. Lett. Høy. God plass under og gode lufthjul. Tilbudet varer i ca 2uker fremover. Så jeg rekker timen med ultralyd før jeg kjøper ;-) supersøt i sort og rosa ;-)