Crescent vogner

Aleksing

Elsker forumet
*MIA*
Påskeliljene 2022 ❤️
Er det noen her som har erfaring med Crescent vognene? Jeg syns kombivognen deres ser veldig bra ut, men det er vanskelig å finne noe særlig info om dem.

10.04.14 tre skal bli fire <3

Kjøpte en før jeg idetheletatt hadde satt meg inn i vognverden - anbefaler den ikke!

Da er det så mye annet i samme prisklasse jeg heller ville gått for. Den er veldig tung, og stor sammenlagt. Vanskelig å selge igjen.

Kjøpte en før jeg idetheletatt hadde satt meg inn i vognverden - anbefaler den ikke!

Da er det så mye annet i samme prisklasse jeg heller ville gått for. Den er veldig tung, og stor sammenlagt. Vanskelig å selge igjen.
Hvilke i samme prisklasse tenker du på da? Hvilken modell kjøpte du? Så synd at den ikke er bra da, jeg så at den vant en test i et pappa blad i fjor, så jeg håpte det var et bra tegn;) den har jo også gjort det bra i sikkerhet tester. Drømmen er Emmaljunga, men de er jo så utrolig dyre, blir brukt isåfall.

Jeg hadde en Crescent comfort og den var helt suveren! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg hadde en Crescent comfort og den var helt suveren! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Den jeg så på het crescent classic, men de har comfort også. Kanskje den er noe å vurdere da:)

Kanskje noen har erfaring med classic også?

Jeg hadde crescent classis, husker ikke pris, men det er jo 3 år siden jeg kjøpte den. Så det var vel en 2009-2010 modell. De har sikkert kommet seg bra etter det. Dra å test en ;)

I samme klasse, hmm, ta deg en titt inne hos Mimmis.no - fine vogner til gode priser :)

Ellers ville jeg gått for emmaljunga brukt, der får du ofte vogner som er ubetydelig brukte til halve prisen :-)

Jeg hadde crescent classis, husker ikke pris, men det er jo 3 år siden jeg kjøpte den. Så det var vel en 2009-2010 modell. De har sikkert kommet seg bra etter det. Dra å test en ;)
Det er ingen utstyrsbutikker rundt her som selger dem, så jeg må basere avgjørelsen på hva andre sier:p Jeg skal kikke på den siden, takk for tipset:) Er nok store sjanser for at det blir brukt vogn, som du sier synes det jo nesten ikke at de er brukt i mange tilfeller.

Jeg tenkte jeg skulle dra avgårde å kikke på en sånn Crescent Comfort Duo i morgen. Den er jo på tilbud hos Babybanden :) 3999,-
Det var jo veldig billig, du får si ifra hva du syntes om den da;)

Skal gi deg beskjed. Kan være jeg drar ut i dag, istedenfor :) Må høre med de hvor lenge tilbudet varer ;)
Supert, da får vi håpe den er bra:)

jeg har kjøpt Crescent Classic, men barnet er ikke født enda så har ikke fått testet den helt ut.. mange ting jeg liker godt med vogna - solid konstruksjon, gode store dekk som gjør at vogna triller godt, og er lette og dytte (trenger det på bygda:P) genialt at styre kan trekkes over vogna slik at du slipper og ta av baggen for og snu den, da slipper du og dra vogna etter deg vis babyen får sol i øynene. Syns den er fin og se på og den er ikke tyngre eller større sammenlagt enn en emmajunga citycross. eneste som jeg syns er minus er at bagdelen er alt for liten..

Da har jeg vært ute og testet Crescent comfort duo. JEG VIL HA DEN!! God å kjøre. Lett. Høy. God plass under og gode lufthjul. Tilbudet varer i ca 2uker fremover. Så jeg rekker timen med ultralyd før jeg kjøper ;-) supersøt i sort og rosa ;-)

Da har jeg vært ute og testet Crescent comfort duo. JEG VIL HA DEN!! God å kjøre. Lett. Høy. God plass under og gode lufthjul. Tilbudet varer i ca 2uker fremover. Så jeg rekker timen med ultralyd før jeg kjøper ;-) supersøt i sort og rosa ;-)
Det er greit å vite:) Gratulerer med ny vogn;) jeg fant en annen type som jeg har falt helt totalt for, så jeg går nok for den. Den har justerbar rygg i babybagen og vuggefunksjon, og det savna jeg sist:)

Back
Topp