creepy

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
Jeg har fått en stalker :/
han begynte med å dukke opp på jobb, så dukka han opp utenfor huset mitt, så ba han meg på kaffe. Jeg takket nei, sa at "du er gift og jeg er ikke intr" han kom med en million grunner til å ta kaffe med han, og da han ikke tok nei som et svar har jeg dikta opp kjæreste og faens oldemor, men det hjalp heller ikke
Så ringte han en kveld! Prata og skravla, jeg sa at jeg ikke hadde tid til å prate. For to dager siden ringte han 7(!!) ganger i løpet av en halvtime og i går ringte han 4 ganger på formiddage. PÅ kvelden ringte et nr jeg ikke kjente, og det var selvfølgelig han... Da hadde han skaffet seg et kontantkort så ikke kona skulle se hvem han snakket med. I tillegg var han innom jobben min 2 ganger på en time fordi han "bare måtte se på meg"

Jeg syns dette begynner å bli ekkelt jeg. :/

høres ikke særlig greit ut nei, tror jeg å hadde blitt redd alså..  du burde kanskje skifte nr,  si til han rett ut at dette må slutte, du synes det er ekkelt, og si at om han ikke gir seg, så må du snakke med politiet...

Lykke til...

Da ringer du purken, brødre eller en kamerat eller flere.
Da jeg var rundt 19år så hadde jeg også en sånn en.. Kjørte forbi leiligheta mi flere ganger på kveldene og dukket opp på jobben. Så jeg fikk en kamerat med skikkelig morsk stemme til å si at hvis han ikke ga seg så ville han få grisejuling, og han nevnte mine grove storebrødre som mer enn gjerne ville brette han i to.
Han ga seg etterhvert, heldigvis! Så jeg slapp å ringe politiet, men det var like før et par ganger.

Noen forstår bare ikke norsk når man snakker til de, så da får man presentere enten knyttnever eller lovens lange arm.

Aj, aj, aj.... Den er bad altså!!

Jeg hadde sagt i fra til han at han må slutte med dette, ellers har du ikke noe valg enn å si i fra til både konen hans og politiet.
Forhåpentligvis skjønner han tegningen og slutter.

Ikke for å skremme deg altså, men ta vare på samtaleloggene og evt sms fra han. Tilfelle politiet ønsker det dersom du går til anmeldelse. (snakker av egen erfaring..)

Håper virkelig det blir en slutt på dette!!! *klem*

Hvis han tar kontakt igjen (eller når) kommer jeg til å si at dette blir litt voldsomt og at han må slutte, NÅ!

Uææææ.
Kjenner du han fra før da?

nope.
Han la meg til på facebook, dum som jeg var godtok jeg. Vi har mange felles venner.... De jeg har snakket med sier at han er en skikkelig allright fyr, men jeg syns han er er skikkelig intens!
(det er han remaduden...)
Har sletta han nå..

Back
Topp