Creeps barnevogn

endelignrtopåvei

Glad i forumet
Julibarna2014
Har någen hørrt någe om denne vogna?
Eg tror eg vil kjøpe den, men e litt skeptisk når eg isje kjenne någen som har hatt den.. E jo isje et kjent merke. www.creeps.no hvis någen vil se på den [:)] Tøff vogn, og veldig billig i forhold til Simo vogna som eg hadde tenkt å kjøpe...

Ja leste d akkuratt nå [:)] Såg ganske bra ut der, men ville gjerna hørrt om någen har brukt vogna sjøl... Likte at den hadde vendbart håndtak og alt av "ekstrautstyr" med i prisen [:)] Bare litt dumt at eg isje kan gå i en butikk og se på den, må liksom bestille på nettet.. Bor 3-4 timer fra nærmeste butikk som har den..

hei
sniker litt fra feb 09.
Vil ikke anbefale den vogna... vi har hatt vogna i ett år og allerede er begge fluenettingene ødelagt, fotposen er revnet og ingen av bremsene funker... i tilegg er trykknappene vanskelige å få på, samt at regntrekket lukter skikkelig plastikk og er ekkelt å ha på( kjøpte nytt vanlig regntrekk)... det som har vært positivt me vogna er at den er liten og tar liten plass i bilen... men får vår del er den blitt barnehagevogn, så vi blir å kjøpe ny vogn til neste mann!
Så jeg vil absolutt anbefale Simo eller Emmaljunga, da får du ei bedre og mer varig og slitesterk vogn:)

Jeg tenkte også å gå for den med en gang jeg ble gravid, men det ble nok maxi cosi mura på meg[:D] Og det er jeg glad for! Se om ikke det kommer noen vogner på tilbud da? Det gjorde jeg[;)]

Ja eg kjøpe den isje me ein gang verfall.. Hadde egentlig mest lyst på Simo kombi, men har to venninner som e lei av den allerede itte bare någen få måneder... For at den e så tung og stor, så då tenkte eg d va bedre å kjøpe ei t halve prisen.. Men får se om d komme någen andre på tilbud snart :)

Hei

Sniker fra September 2010 forumet.
Jeg har Creeps vogna og har vært fornøyd fram til helgen som var.... Selv om den er litt tung, er den veldig lett å manøvrere og det følger med en god del ektrautstyr.

Men nå på søndag holdt hjulet på å falle av.... flaks at vi oppdaget det før det faktisk skjedde. Det manglet plutselig en del som holdt hjulet på plass. Fikk tilsendt en ny del i posten i dag og fikk satt den på riktig. Turen gikk greit helt til vi var nesten hjemme igjen - da holdt samme hjulet på å falle av igjen, selv MED den nye delen på plass - og riktig montert! Veldig skummelt og frustrerende. Vi har brukt vognen forsktig og det er ikke noe som skulle tilsi at vognen skulle bli ødelagt allrede nå....
Vi har tatt kontakt med selgeren - det føles veldig usikkert med en vogn hvor vi ikke kan stole på at hjulene holder seg på. Aller helst vil jeg heve kjøpet, men er pesimistisk.... (og så får jeg heller bli positivt overrasket om vi får det til)

Jeg har bare sett den "live" og utfra det jeg har sett ville jeg ikke ha brukt pengene mine på den.
Har Simo Duo og er VELDIG fornøyd! Fantastisk vogn til bruk i norsk vær! :) Har ikke angra et sekund på at jeg valgte den!

Jeg har ikke hatt den selv, men ei jeg kjenner til har hatt den og hun fraråda meg på det sterkeste å kjøpe den. Hennes vogn ble fort ødelagt., Har selv en Emmaljunga edge duo med sportsunderstell, den er litt dyr men er så absolutt å andbefale! Om du er ute etter en billigere vogn så kan du jo bare se om det er noe på tilbud[:)] Ellers er det jo mange som anbefaler simo[;)]

Denne tråden er fra i mai i fjor.. Regner med hun har kjøpt vogn nå[8D]

hehe... jaggu.... la ikke merke til at den var så gammel! ;)

Men fikk allefall uffet meg litt over vogna da! Godt for noe iallefall! :D

Kanskje greit

Har fått byttet ut hjulet nå. SKal sies at vi fikk veldig god service. Tok kontakt med levrandøren på ettermiddagen i går og på formiddagen i dag kom hun opp med nytt hjul til oss og sjekket vognen for oss.
Far og datter er nå ute på en prøvetrilling! [:)] Så får vi se hvordan det går videre.Hvordan liker du SImokombi'en?

ORIGINAL: Astrid1981

Kanskje greit

Har fått byttet ut hjulet nå. SKal sies at vi fikk veldig god service. Tok kontakt med levrandøren på ettermiddagen i går og på formiddagen i dag kom hun opp med nytt hjul til oss og sjekket vognen for oss.
Far og datter er nå ute på en prøvetrilling! [:)] Så får vi se hvordan det går videre.Hvordan liker du SImokombi'en?

Eg like veldig godt simo kombi, men fikk isje brukt bagen lenger enn 4mnd ca.. har ei ganske stor litå jenta, så d va isje plass te både hu og saueskinnsposen oppi bagen lenger [:D] Men d e like greit, nå kan eg sette hu litt opp og når hu e våken og isje vil ligge [8D]

Back
Topp