Cred til Boob Design!! :-D

Phibonacci

Glad i forumet
Vet ikke om man får bestilt direkte fra Boob Design i Norge, men ønsker likevel å gi dem cred for enestående service!

Jeg bestilte 2 stk treggings fra de. En blå og en sort.
Etter 3-4 dagers bruk av den blå treggingsen (veldig behagelig på reise, selv uten stor mage, men håper den sitter litt bedre med magen... uansett) så merket jeg at den hadde gått opp i sømmen på to steder. Så da tok jeg bilder av dette og sendte dem en mail og lurte på om jeg kunne få den byttet, om de ville ha den i retur, hvordan dette skulle løses osv. Nå fikk jeg svar om at jeg nok dessverre hadde fått et dårlig eksemplar, at det holdt med bildene og at de alt hadde sendt meg en ny! :)

Det er jo helt fantasisk service!!

(og så tenker jeg i mitt stille sinn at da kan jeg sy den andre og ha den som reserve :-D)

Cudos til Boob Design!!

Tommel opp for god kundeservice :)

Og flaks for deg at du får beholde den "dårlige" og kan sy den sammen igjen så den kan funke den også :)

Så bra! Det er jo god service! :) De ser veldig gode ut, men er skeptisk til å bestille bukser på nett, er lang i beina.. ;) Hvordan er de på str syns du? ;)

filiol skrev:
Så bra! Det er jo god service! :) De ser veldig gode ut, men er skeptisk til å bestille bukser på nett, er lang i beina.. ;) Hvordan er de på str syns du? ;)

Ohh! I know! Jeg har aldri kjøpt bukser på nett før (så fremt jeg ikke har prøvd modellen i butikk først) og kommer nok ikke til å gjøre det igjen foruten disse. Er risky business.
Jeg kan ikke skryte av lange bein, så for meg er de mer en lange nok. Lengden mener jeg skal stå på boobdesign,com. Så da kan du måle de opp mot noen andre bukser du har :)
Ellers har jeg ei venninne som sa de viet seg ut en del så kunne være et poeng å bestille en strl mindre. Da jeg har lagt på meg et par kilo kjøpt jeg 'vanlig' strl og den sitter akkurat. Synes den blå glir litt ned, mens den svarte sitter bedre, og begge er samme strl. Regner dog med at det løser seg når magen eser ut ;)
Så er du på vipp mellom to strl, gå ned en. Ellers ville jeg bare kjørt på. De selges jo i noen butikker, så da går det an og få prøvd de også :)
Lykke til!! Jeg er happy for at jeg har kjøpt mine :) Gruet meg virkelig til å finne mammabukser, men nå er den nøtta knekt :)

Tusen takk for så bra svar! :) Tusler inn på siden og ser om jeg kan finne noen mål.. :-D Ha en fin dag! :)

Er det de samme som har boob ammetopper? Liker så mye bedre de enn de fra Hennes feks... Synd de koster mer...

Molly80 skrev:
Er det de samme som har boob ammetopper? Liker så mye bedre de enn de fra Hennes feks... Synd de koster mer...

Vil gå utifra at de er de samme. :)
Har bare sett på buksene da jeg fikk de anbefalt. Ammetopper er noe jeg utsetter da jeg ikke har filla peiling på hvordan fronten vil se ut når det nærmer seg, Synes ikke de har vokst noe spes så langt, og å finne gode bh'er med riktig passform er noe herk ;)

Men boob er nok dyrere enn hm, men kanskje man klarer seg med et par mindre pga bedre kvalitet? Er jo lov å håpe på salg også!! :D

Liker mye bedre hvordan man "tar ut puppene" på de toppene enn på mange andre i allefall:) Har et par fra før, men har ønska meg noen fler. Men veldig lurt å vente og se ja. Er sånne ting man kan handle/ønske seg etterhvert! Har ikke sett at de har bukser, har bare sett de ammetoppene på babyshop :)
Og ja, det er bedre kvalitet, slitesterke :)

Back
Topp