Creative club

x1xSiljes mamma

Betatt av forumet
Hei! Jeg har et spørsmål til dere som har meldt dere inn i denne klubben. Hvor lang tid etter at dere hadde meldt dere inn tok det før dere fikk pakken? Jeg meldte meg inn for ca tre uker siden, men ennå ikke fått noen pakke[:(] Og jeg venter så veldig på pakken! Noen som kan fortelle ca hvor lang tid det tok før dere fikk pakken og evt hva som var i den første? Virker som om det er ganske mye i den første. [:D]

d kan ta noen uker fra du melde de inn t du får pakken, dei he hatt litt større pågang enn dei trodde tror e[:D] ja e va veldi fornøyd m første pakken men e ikke sikkert du får samme pakken da.. men da va d noen mønsterark i a4, to sakser, noen ensfarga ark i a4, noe dobbeltsidig teip, band, å litt anna pynt.. pluss noen inspirasjonsfoldere[:D] va inn å såg bilde av neste pakke å d ser superbra ut forts å ikke dyrt heller[:D] håpe du snart får første pakken da[:D]

ORIGINAL: litlåå

link?

Takker for svar og det virker som en klubb som er verdt å melde seg inn i så lenge interessen for scrap er tilstede[:D]
Men skulle gjerne hatt noen flere som kunne svart på hvor lang tid det tok før dere fikk første pakke. [:D]
Håper den ligger i postkassa i morgen, men det er vel for mye forlangt[;)]

er evighet siden eg meldte meg inn og:p

er det gratis eller hvor mye koster det evt? [:)]

Eg og venter veldig på pakken. Meldte meg inn for snart 5 veker sidan. Har fått mail om at dei sender ut velkomstpakken i oktober, så eg får gi dei ei veka til..

Det er gratis å melde seg inn og det er ingen bindingstid. Pakkene koster vel ca 149 kr i mnd tror jeg og du bestemmer selv hvilke pakker du vil ha. Den første er størst og den betaler du kun porto for tror jeg. Sjekk hjemmesiden: www.creativeclub.no

Hvordan avbestiller man pakkene: kommer det medlemsblad eller medlemsmail? Er så drit-lei de klubbene som pøser ut og pøser ut pakker du ikke Aner hva inneholder. Jeg liker ikke sånne automatiske abbonementsklubber som hevder "du bestemmer selv, bla bla- og kan fritt melde deg ut"

[&:]skeptisk

Back
Topp