Crazybaby

CrazyBeautiful

Forumet er livet
VIP
er blitt en liten sjukling. Han griner og griner og griner, hoster og snørrer og har høy feber. Jeg skjønner ikke at det går an å produsere så mye snott. Spiser og drikker omtrent ikke. Han sier til og med nei takk til appelsin som er nr 1. på goodies listen hans. Relativt dårlig allmenntilstand. I natt måtte jeg sitte med han på fanget mitt (og sånn går også resten av dagene).

Vi dro til Barneklinikken og fikk meds mot halsbetennelse og øyebetennelse. Puss og herligheter på øynene. I tillegg er han rød i ørene. Det er vel typisk barnehagefenomen dette her.

Å være liten er ikke så lett hele tiden, men det er ikke lett å føle seg hjelpesløs heller. Altså, man kan gi kos og kjærlighet, men man føler likevel at man skulle gjort enda mer. Det er vel bare sånn det er å være.. ja.. mamma. emoticon

Andre som har syke barn for tiden?

 
Ååååååå, den stakkar lille godgutten! Så godt at han har mamma til å passe på seg og trøste seg og til å sørge for at han har alt han trenger:))

Her er K akkurat tilbake i bhg`en etter diare for n-te gang og brennkopper. Det er utrolig slitsomt med syke barn, man kan jo ikke gjøre de friske igjen på null komme niks - slik man gjerne skulle ønske.

Heldigvis takler de små som regel sykdom ganske godt og de blir fort bra igjen.

Masse god bedring:))
 
Tusen takk, kjære du. Han er på bedringens vei, men det går i snegletempo (no offence, little snail ;) så jeg holder han hjemme fra bhg. denne uken. Det er et leven å få i han meds, så det er ikke noe særlig. Håper han får en god natt nå, siden forrige natt var dårlig.
 
off! ikkje noke særlig! er jo så vondt å se at de små håpefulle har det fælt!

Vesla har vert sjuk også.. fikk både øre og halsbetennelse.. hadde antibiotika i 10 dager, så var ho heilt fin i 2 dager., men mandag begynte ho å klø seg son i ørene og sutra verre.. ingen feber da!
Men vips så gikk det hull på trommehinna! Og hei kor masse gugg det har komt ut av øret hennes stakkar! UGG..

så no er det ny antibiotika kur!
Men formen er fin da. ho liker ikkje at vi kommer bort i ørene hennes, men bortsett fra det virker ho til å være i fin form :)

Håper Crazybaby blir frisk i en fei!!!
 
Huff god bedring til lille Crazybaby Er fælt å se på når de er sjuke som du sier Er godt du holder han heime Håper han sover MASSE i natt!

Sander er ofte dårlig, no renner nesen og han hoster litt, håper ikke han bli sjuk igjen :(  Men er godt at det er helg i morgen =) Sander er heldigvis ikke plaget så mye med feber, men får luftveisinfeksjon veldig ofte pga astma eller allergi.
 
Jeg takker og bukker og neier og.. <3

Ståa er den samme. I tillegg kastet han opp rett før lalletid. Jeg hadde akkurat lagt han ned i sengen idet han begynte å brekke seg, så jeg tok han fort opp igjen og jaddah.. spy over seg selv og meg. Så ekkelt (for han, selvfølgelig. Jeg bryr meg ikke om det at all)!  Foreløpig ser det ut som at han sover søtt.

Jeg ønsker meg friskt barn fremover (og for dere også :).
 
Ikkje noe kjekt :( Håper haner blitt bedre =) Spysjuken eller omgangssjuken er nesten verre for de kan jo bli uttørket og det er sikkert mer ubehagelig for de tenker eg
 
Det kan virke som at han kan friskmeldes ganske snart. Han kastet ikke opp flere ganger. Bare den stygge hosten og litt slapphet som henger igjen. Bank i bordet! Og så har jeg fått halsbetennelse, så nå er det anbiotika her også. En god grunn til å spise store mengder med is, ihvertfall. :)
 
kjipt med sykdom! masse go bedrings! Othilie er for en gang skyld - FRISK! :D ikke litt snørrete engang! haha.. *bank i bordet*
 
Jeg skal ikke sende snotteriet din vei, susa. Håper det fortsetter slik for dere. Det er så slitsomt når alt ikke er som det skal være.

I dag har han spist lite og kastet opp igjen. Han hoster helt til han spyr. Er det normalt?
 
Jeg tok han med til fastlegen i går. Hun fant ut at han har ørebetennelse i tillegg. Alt på en gang. De siste to nettene har jeg måtte løpe inn fordi han brekker seg og kaster opp pga. mye slim i brystet og halsen. Så ekkelt! emoticon  Menneh, han får ihvertfall antibiotika, så nå må det bli bedre snart.
 
Stakkar lillingen :( Har sjukling jeg også, men ikke sååå ille. Håper dere begge to blir veldig fort friske!
 
Back
Topp