CrazyB :)

sjukesøster

Forumet er livet
He du funne tak i fine brune guttesko? :)
 
Skal de bare være fine? HM har, men hvor vanntette å sånn dem er, det vet jeg jo ikke....

Høye, litt robuste gammeldagse sko ;-)
 
Å, de var flotte også. Problemet er at jeg får lyst til å kjøpe, kjøpe og kjøpe skoOoOo, og det går ikke an (ok da, det gjør det, men det får være grenser ;). Den bloggen, vet du. Det var bare det jeg siktet til oppe her. Nettopp bestilt to bukser med seler fra Zara i tillegg. Jaddah. Jeg skylder på at jeg fornyer Crazybaby litt i klesveien.

Her, btw: http://www.gustavogberta.blogspot.com/
 
Du meinte skoinnlegget på Hermann bloggen? datt litt ut her ;)
og knebuksa best. du inne på gustav og berta? så fin han gutten på bildet der med knebukse va :)
 
Yup til begge deler. Skal du bestille Kavat - Kurt eller hur?

Vi skal til fotograf om en ukes tid, forresten, så da håper jeg det blir mange fine bilder. <3
 
ej he lyst på begge dele, både knebuksa å vesten. Herlig antrekk til jul da <3 nydelig va det :) sixpence å skjorte he ej allerede heime :)
Likte veldig godt dei angulus skoa, men trasig når en ikkje får prøvd dei :) men skal finne tak i ett par brune sko. Skal best. duffelcoàten på Zara til Fredrik :) samme som Herman he på sej på ett av dei nyaste bilda :)
Kryssa fingrane for mange fine bilde :) Ka skal han ha på sej? :)
 
Da e knebuksa å vesten best. :) gler mej til å få det i postkassa :)
 
Angulus er definitivt favoritten, men Crazybaby er så høy over vristen at det går ikke an å kjøpe uten videre. Jeg sikler litt på den duffen. Kanskje, kanskje. Fredrik blir nok nydelig i den. Sjekket du H&M, forresten?

Tjo, tja, jeg har ikke bestemt meg enda, men jeg er glad i det nostalgiske og klassiske (selv om jeg er glad i farger også - barn av regnbuen :). Dere skal heller få se bilder når vi har fått de i hende.

Du lot deg friste du også. Det skjønner jeg så altfor godt. <3 Valgte du samme farger som på bildene? Jeg har fridd til mamma om å strikke en lignende vest. YEY!
 
Ja, valgte samme fargane :) e ikkje heilt fredrik sine farga men kjekt å prøve nøke nytt. Syns det måtte være dei fargane for og få den nostalgiske looken på han ;) Ej mæ elska barn av regnbuen, kjøpte en regnbue farga genser til fredrik på kappahl i helga, herlig :) kjem alltid til å være glad i den regnbue farga sparkebuksa frå lindex også. Så fekk han seg regnjakke frå molo i regnbuefarga.
Du vil kanskje like kleda herifrå:
http://www.villervallashop.no/
Syns lindex he tapt sej litt, dei hadde en skikkelig bra periode. Kappahl he masse fine nostalgiske kle, men mest til dei minste.
Her he dei mykje fint:
http://shop.ottokajak.dk/ veldig fornøgd med kleda derifra.
Såg jakka på H&M ja, men likte bedre den frå Zara :) dei Kavat skoa du he funne, finn en dei på nettbutikk også? kva skobutikker fører det merket?
 
Ka duffelcoat likte du best av den for dei minste i marineblå eller den frå 2år og oppover? :)
 
pooosh :)
 
Jeg har fått med meg at du har skrevet i tråden, bare glemte det litt innimellom Barneklinikken og greier og greier. Her ble det også brun, og det blir midt i blinken. Jeg er ofte innom stedene du linket til, og spesielt glad i Otto Kajak, selv om de skulle hatt mer å velge mellom. Håper de kommer med mange nyheter til våren. :)

heppo.no fører Kavat og den skomodellen. Ellers kan du sjekke hjemmesiden deres og se om det er noen butikker i nærheten av dere som gjør det også.

Ang. jakken fra Zara, tror jeg at jeg ville valgt den minste. Buksene jeg bestilte derfra kom hin dagen. Så myke og deilige og fine. <3 Ikke dyrt heller, og det er alltid en bonus.
 
He du link til buksene? :)
Frisk att no minsten? goood bedring <3
 
Crazy, he du best sko? :) fekk strikkakleda i dag, dei va kjempefine :) best. en genser frå lindex som passa kjempegodt attme knebuksa :)
 
Back
Topp