CRAZY

Rock Mommy

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Jeg må bare si at du er en fantastisk jente! ALLTID er du tidlig ute med å oppmuntre og backe opp feb jentene når det er problemer eller gladnyheter. Ser du alltid svarer tråder og det er alltid positive og gjerne lange svar :)

Nydelig jente er du :)

Det er helt sant, faktisk har jeg tenkt det samme ofte!

Du er fantastisk, Crazy! Takk for at du vil bruke tiden din på oss!

JAAA! Liker Crazy skikkelig godt!
og ho er faktisk enda flottere i virkeligheten!!!

Alle skulle hatt en Crazy på innerlomma :D Hun er fantastisk herlig, nydelig, flink å lytte, flink å støtte, er fornuftig, sjarmerende søt og rett og slett perfekt! Som sagt, alle skulle hatt en Crazy :D (Men denne her er MIN, bare MIIIIN!!! *kidnappe*) :D 

EY! Litt min også! Fiiiiiiine Crazy :) <3

Å, nå ble jeg litt (eller veldig mye siden jeg er en softy emoticon ) rørt helt inn til hjerteroten. Jeg vet ikke annet å si enn tusen takk. Jeg kan leve lenge på disse go'ordene.

Det er ikke vanskelig å bruke tid på et forum som består av verdens beste jenter. Det er ganske lett.

Og så må jeg si at jeg savner LT. Det var definitivt en høyadere. Rock Mommy, neste gang må du være med, for jeg vil treffe deg. Du har bare et valg og det er akkurat dèt. emoticon

CrazyBeautiful skrev:
Å, nå ble jeg litt (eller veldig mye siden jeg er en softy emoticon ) rørt helt inn til hjerteroten. Jeg vet ikke annet å si enn tusen takk. Jeg kan leve lenge på disse go'ordene.

Det er ikke vanskelig å bruke tid på et forum som består av verdens beste jenter. Det er ganske lett.

Og så må jeg si at jeg savner LT. Det var definitivt en høyadere. Rock Mommy, neste gang må du være med, for jeg vil treffe deg. Du har bare et valg og det er akkurat dèt. emoticon

Neste gang er jeg med vett :D   Var bare skikkelig dårlig tima den helga som var... Men just wait, i'll be there :D

Skorpion77 skrev:

Det er helt sant, faktisk har jeg tenkt det samme ofte!

Du er fantastisk, Crazy! Takk for at du vil bruke tiden din på oss!

Det er så sant så sant :-)

Jeg er HELT enig og det har jeg påpekt før :D hihi.. 
Digger Crazymama :) hun er hææææærlig <3 

Signerer bare alle over jeg....har allerede sagt alt dere!!!
Flinke dere er som lager sånne fine tråder til folk!!!!

<3<3<3

;D ;D :D :))) 

Escuro skrev:
Alle skulle hatt en Crazy på innerlomma :D Hun er fantastisk herlig, nydelig, flink å lytte, flink å støtte, er fornuftig, sjarmerende søt og rett og slett perfekt! Som sagt, alle skulle hatt en Crazy :D (Men denne her er MIN, bare MIIIIN!!! *kidnappe*) :D 

Signerer!!!
We love Crazy!!!
Og EG er svigermor til crazybaby, bare så det er sagt!! hihi

Ariana skrev:
Escuro skrev:

Signerer!!!
We love Crazy!!!

Det er ulovlig lenge siden jeg har fått hilse på min svigerdatter (og storesøster), så dere må ta en tur til disse kanter ASAP.

CrazyBeautiful skrev:
Ariana skrev:
Escuro skrev:

Signerer!!!
We love Crazy!!!

Det er ulovlig lenge siden jeg har fått hilse på min svigerdatter (og storesøster), så dere må ta en tur til disse kanter ASAP.

Soooon baby, sooooooon, lover!

Helt enig! :D

Og BTW liksom så har jeg og crazy samme navn! Så det så! Slå den dere!! :p Mohahahahaaaa! ;)

*LinnOgAlexander* skrev:
Helt enig! :D

Og BTW liksom så har jeg og crazy samme navn! Så det så! Slå den dere!! :p Mohahahahaaaa! ;)

Slår dere ikke, men joiner! Haha! Du kom ikke langt med den her i skogen altså ;)

Back
Topp