Crazy drømmer??!

Evette

Gift med forumet
Er nok flere som opplever svært merkelig drømmer nå:p noen som vil dele?
I natt var jeg sosialarbeider i Usa og fikk selveste Marshall Matters familien som oppdrag:eek::p
Eminem var nærmest retard, lillebroren måtte flytte og så hadde dem en gravid søster som var på bærtur. Ble masse innviklinger og inntriger:p
Våknet opp og hadde sangen Eminem-Headlights på hjernen:p

Ikke drømt så rare drømmer hittil i svangerskapet, men kan dele en jeg drømte sist jeg var gravid :)
Drømte at babyen jeg fødte viste seg å være en kattunge. Det føltes veldig rart, men samtidig så var det jo babyen min så jeg måtte jo ta meg av den så godt jeg kunne. Det innebar selvfølgelig amming, noe som var veldig merkelig med den rue, sandpapiraktige tunga på en katt :S

Ikke drømt så rare drømmer hittil i svangerskapet, men kan dele en jeg drømte sist jeg var gravid :)
Drømte at babyen jeg fødte viste seg å være en kattunge. Det føltes veldig rart, men samtidig så var det jo babyen min så jeg måtte jo ta meg av den så godt jeg kunne. Det innebar selvfølgelig amming, noe som var veldig merkelig med den rue, sandpapiraktige tunga på en katt :S
Jeg drømte jeg fikk et valpekull i forrige svangerskap:p ingen kunne forstå hva jeg skulle med alle valpene, men hallo? De var jo bebiene mine og dette vi alle hadde gledet oss til hele svangerskapet:p

Det er litt vanskelig å dele alle mine rare drømmer, da jeg drømmer noe rart HVER NATT siden jeg ble gravid. :-D

I natt drømte jeg at det blir en gutt, og han sparket og slo inni meg så hardt at magen min sprakk! Han kunne stikke ut hånda til slutt, det var egentlig ganske ekkelt :p

Jeg gjetter at det er gutt, uten at jeg har noen spesiell følelse for kjønn. Det var riktig i drømmen, så blir spennende å se! ;)

Har ikke hatt noen syke drømmer enda, men i går drømte jeg at jeg fødte , og det var en jente! Så nå blir det spennende å se på OUL om jeg er sanndrømt !

Drømmer rare drømmer hver natt jeg, og det er blitt mer "aktivitet" etter jeg ble gravid. Ei natt drømte jeg at baby sparket i magen, og plutselig kom foten ut....etter ei stund kom også hodet til baby ut av magen og tittet opp og sa "Hei!" ...så ja, sære drømmer! :O

Back
Topp