juneb Forumet er livet 24 Jan 2011 #1 søøøøøøta[:D] gode ord fra goooooe' herlig-heee(i)ta selv [:D] gleeeeder meg til LT[:)] jiiippiiI![:D] fantastico!
søøøøøøta[:D] gode ord fra goooooe' herlig-heee(i)ta selv [:D] gleeeeder meg til LT[:)] jiiippiiI![:D] fantastico!
CrazyBeautiful Forumet er livet VIP 24 Jan 2011 #2 Det er nok du som er god, men jeg skal ikke krangle om det, så jeg gjør det ganske enkelt: 'because you're worth it. Bare 102 dager igjen.
Det er nok du som er god, men jeg skal ikke krangle om det, så jeg gjør det ganske enkelt: 'because you're worth it. Bare 102 dager igjen.
juneb Forumet er livet 24 Jan 2011 #3 det enkle er ofte det beste [:D] søtaa[:D][:D] ja guud, du teller dager du, hah.. skriv hverdag i "må svare tråden" så vet jeg hvor mange dager det er å ;P tss[:D]
det enkle er ofte det beste [:D] søtaa[:D][:D] ja guud, du teller dager du, hah.. skriv hverdag i "må svare tråden" så vet jeg hvor mange dager det er å ;P tss[:D]
CrazyBeautiful Forumet er livet VIP 24 Jan 2011 #4 It's a deal. [:D] Den siste smileyen beskriver dagen derpå ganske godt. [8D]
juneb Forumet er livet 24 Jan 2011 #5 hehehe jaaaa ;P fytti! 2 dager slik... i like[:D] da erre bærre og putte posen over hue og ta flyet hjem på søndagen[8D] ska kooooose oss.. alltid hatt lyst og dra til bergen og oppleve uteliv og.. tehee :D
hehehe jaaaa ;P fytti! 2 dager slik... i like[:D] da erre bærre og putte posen over hue og ta flyet hjem på søndagen[8D] ska kooooose oss.. alltid hatt lyst og dra til bergen og oppleve uteliv og.. tehee :D