Har ikke hatt sånne "akutte" cravings dette svangerskapet. Men nå bare MÅ jeg ha ananas. Og det verste? Jeg tåler egentlig ikke ananas
Har dere noen cravings om dagen?
Har dere noen cravings om dagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har sva.diabetes så kan ikke gi etter til slike cravings, så denne er vel noe av de få jeg vet er cravings og ikke bare ett savn!
Litt dumt, da det nok ikke er så mye jern i det, men..en stund var det alt jeg spiste.Haha, nei ikke helt det samme. Jeg har veldig lyst på Disaronno (eller hva den heter) av alle tingSå på TV i går hvor noen satt med et svært iskaldt ølglass i syden, og da fikk jeg helt ekstremt lyst på ølHar noe alkoholfri hjemme, men det er liksom ikke helt det samme som en svær iskald øl i varmere strøk.

Heldigvis ikke så lenge til vi kan smake på litt alkohol igjen om vi vilHaha, nei ikke helt det samme. Jeg har veldig lyst på Disaronno (eller hva den heter) av alle ting![]()

Men da har jeg sikkert ikke lyst på det lengerHeldigvis ikke så lenge til vi kan smake på litt alkohol igjen om vi vil![]()

Nei, det er nok typisk detMen da har jeg sikkert ikke lyst på det lenger![]()
![]()

Åårh har sååå lyst på ei god kald surølSå på TV i går hvor noen satt med et svært iskaldt ølglass i syden, og da fikk jeg helt ekstremt lyst på ølHar noe alkoholfri hjemme, men det er liksom ikke helt det samme som en svær iskald øl i varmere strøk.

Og gulrot også! Er ikke det at jeg MÅ ha det, men når jeg spiser rå gulrot nå så føles det ufattelig digg både mtp smak og konsistens. Hadde gulrot-cravings under forrige svangerskap av samme grunner Jeg har leita etter en god alkoholfri surøl en stund nå, men har ikke funnet noe bra. Tar gjerne mot tips! Det er en av mine største cravings også!Åårh har sååå lyst på ei god kald surøl![]()
Jeg også, finner ingen bra heller.. får nok bare vente til etterpåJeg har leita etter en god alkoholfri surøl en stund nå, men har ikke funnet noe bra. Tar gjerne mot tips! Det er en av mine største cravings også!