regnbuebabyenvår
Flørter med forumet
Hva craver folk?? Del med hverandre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh båtis!! Det vil jeg også haBåt is og iskaldt vann. Jeg spiser ALDRI is på vinteren vanligvis.. og er egentlig konstant dehydrert for jeg er så elendig på å få i meg vann. Så det her er veldig unormalt for meg. Min samboer kommenterte også "uh drikker du vann?"![]()
Så morsomt! Samme her, har fått helt dilla på appelsiner, appelsinjuice med fruktkjøtt, iste, og gjerne andre kalde drikkerJuicy frukt, som appelsiner og vannmelon, spiser det hver dag. Og iste, appelsinjuice (den ferskpresset på meny/eurospar) og sjokomelk. Jeg drikker som regel bare vann eller Farris, så dette er veldig uvanlig til å være meg.
Vannmelon her også , og plummer. Det startet med blåbær, men det har roet seg litt.Juicy frukt, som appelsiner og vannmelon, spiser det hver dag. Og iste, appelsinjuice (den ferskpresset på meny/eurospar) og sjokomelk. Jeg drikker som regel bare vann eller Farris, så dette er veldig uvanlig til å være meg.