Cravings

Jeg har fått så sinnsykt dilla på iste med ferskensmak! Er dette noe flere har fått dilla på eller har hørt andre har hatt? Begynte plutselig å tenke på det nå..

Å det hørtes godt ut faktisk! Har ikke noe særlig cravings, er bare konstant sulten eller må spise på noe for å unngå kvalme.

Graver ingenting spesielt, men har mer lyst på salt enn søtt. Og må spise regelmessig for å holde styr på kvalme.

Båt is og iskaldt vann. Jeg spiser ALDRI is på vinteren vanligvis.. og er egentlig konstant dehydrert for jeg er så elendig på å få i meg vann. Så det her er veldig unormalt for meg. Min samboer kommenterte også "uh drikker du vann?" :hilarious:

Knekkebrød med smør og gulost.

Akkurat de siste dagene er det IS! Spiste én is på mandag men behovet melder seg fremdeles så blir en tur på butikken i dag for å ha noen i frysa :laughing002

Frukt (spesielt appelsin), kroneis med jordbær, loff med smør og vårruller :hilarious:

Båt is og iskaldt vann. Jeg spiser ALDRI is på vinteren vanligvis.. og er egentlig konstant dehydrert for jeg er så elendig på å få i meg vann. Så det her er veldig unormalt for meg. Min samboer kommenterte også "uh drikker du vann?" :hilarious:
Ååh båtis!! Det vil jeg også ha :woot:

Juicy frukt, som appelsiner og vannmelon, spiser det hver dag. Og iste, appelsinjuice (den ferskpresset på meny/eurospar) og sjokomelk. Jeg drikker som regel bare vann eller Farris, så dette er veldig uvanlig til å være meg.

Juicy frukt, som appelsiner og vannmelon, spiser det hver dag. Og iste, appelsinjuice (den ferskpresset på meny/eurospar) og sjokomelk. Jeg drikker som regel bare vann eller Farris, så dette er veldig uvanlig til å være meg.
Så morsomt! Samme her, har fått helt dilla på appelsiner, appelsinjuice med fruktkjøtt, iste, og gjerne andre kalde drikker :hello2

Skive med kokt skinke og gulost - har aldri likt kokt skinke før så det er veldig rart :happy8 og har veldig lyst på alle grønnsaker som er grønne: agurk, spinat, aspargesbønner, etc :hilarious:

Vannmelon her også , og plummer. Det startet med blåbær, men det har roet seg litt.

Back
Topp