Cravings

Lille lys

Forelsket i forumet
Oktoberfruene 2018
Noen som har cravings enda? Jeg er bare 3+6 men har allerede begynt å få skikkelig cravings på klementiner

Jeg har hatt et ekstremt sug etter juice til frokost! Hadde nesten ikke cravings forrige gang, så er litt overraskende og morsomt å erfare.

Forrige gang var det Oboy og Solfrokost. Så det blir spennende å se hva det blir denne gangen :hilarious:

Fikk så lyst på løkringer så mannen skulle kjøpe med fra burgerking etter jobb. Da han endelig kommer hjem og pakker opp maten har de glemt å legge oppi løkringer!!!! Så skuffet att jeg gråt o_O :) :) ikke bare bare å stikke å klage heller da de ligger 25 min unna

Vet ikke om det er cravings akkurat, men de siste nettene har jeg drømt om hjemmelagde nudler med vårløk og opprevet kyllinglår og når jeg spiste kyllinglår og ris til middag så smakte kyllingen himmelsk

Vet ikke om det er cravings akkurat, men de siste nettene har jeg drømt om hjemmelagde nudler med vårløk og opprevet kyllinglår og når jeg spiste kyllinglår og ris til middag så smakte kyllingen himmelsk
Jeg drømte også om mat i natt

Back
Topp