Cravings!

SmulteTrulte

Flørter med forumet
Sommerfuglene
Har dere fått noen spesielle cravings enda?
Mitt første svangerskap så var det is, det andre var det hockey pulver, forrige hadde jeg ingen spesielle egentlig annet en å lukte på snus :angelic:
Jeg er jo ei skikkelig kaffekjærring fra før, men nå er higen etter kaffe helt ekstrem :meh: Skal jo liksom minke på koppene, men sånn som det er nå så må jeg prøve å finne en god koffeinfri type og håpe på at det funker :gen053
 
Jeg har enda ikke fått ordentlig cravings på noe, men jeg liker plutselig ikke ting jeg bare måtte ha før! Før drakk jeg stortsett bare brus og saft hjemme, men nå er det eneste jeg vil ha vann. Har aldri vært noe vanndrikker så det er uvant, men for så vidt sunt:happy:
 
jeg har sååååå lyst på redbull fysøren :bag:
 
Jeg craver spekemat noe hinsides, i tillegg til lakris og øl. Er en gjenganger så snart jeg får positiv test og får satt begrensninger i matveien.

Kanskje å ta litt i å kalle det cravings enda, men går en del ristet knekkebrød med kokt salami og hvitost om dagen, og når verste kvalmen gir seg havner jeg nok på munkholm-kjøret igjen:)

Ellers er det mye kald frukt/bær og isbiter.
 
Ingen cravings enda :happy: men er jo ikke så langt på vei,så det er nok litt tidlig enda :happy: bare krysser fingrene for at jeg craver på noe sunt, og noe jeg faktisk kan spise :smiley-ashamed004:excited001
 
nærmeste jeg er craving nå er iskald husholdningssaft med isbiter! Drikker masse hver dag, pleier aldri å drikke saft ellers.
 
Lakris !! Noe helt enormt og! Og det hjelper så på kvalmen. Er så irriterende at det må man spise lite av. Har lest litt til å nå trur eg ikkje at eg tørr å spise meir :dead:
 
Lakris !! Noe helt enormt og! Og det hjelper så på kvalmen. Er så irriterende at det må man spise lite av. Har lest litt til å nå trur eg ikkje at eg tørr å spise meir :dead:
Jeg å hadde en ukes tid jeg måtte ha lakris. Helt enig, hjelper på kvalmen! Tyrkisk pepper hadde jeg da, tok en drops i ny og ne da kvalmen kom snikende :laughing002
 
Jeg å hadde en ukes tid jeg måtte ha lakris. Helt enig, hjelper på kvalmen! Tyrkisk pepper hadde jeg da, tok en drops i ny og ne da kvalmen kom snikende :laughing002

Spiser ikkje så mye til vanlig, men under graviditeten craver eg det masse med jevne mellomrom :hilarious:
 
Henger meg på lakris suget! Slitsomt sugen på lakris. :dead: Hvor mye tillater dere selv å spise av det?:angelic:
 
Back
Topp