Cravings

Lurrev

Forelsket i forumet
Aprilspirene 2024❤️
Har noen av dere fått noen "cravings"?
Mannen min er utenlandsk og jeg har så sykt lyst på maten han lager 24/7, får vann i munnen bare ved å tenke på det, og er sikker på at jeg kunne spist det hver dag til hvert måltid :laughing002

Har noen av dere fått noen "cravings"?
Mannen min er utenlandsk og jeg har så sykt lyst på maten han lager 24/7, får vann i munnen bare ved å tenke på det, og er sikker på at jeg kunne spist det hver dag til hvert måltid :laughing002
Ja! Rundstykker med ost og skinke smaker bare helt fantastisk om dagen

Ingen cravings, men jeg har et behov for umiddelbar nærhet til kullsyrevann. Det funker mot kvalmen :thumleft

Jeg har sykt lyst på søtt godteri hele tiden, på tross av en konstant kvalme :banghead:

Tja,ikke sånn veldig.. men det går mye kullsyrevann her,og sure norske eplenr er veldig fristende om dagen!

Jeg har lagt på meg 2 kg på ca 3 uker. Jeg fantaserer om mat 24/7. Mannen min skal gjøre storkok på maten fra hjemlandet sitt og fryse ned for meg :p Gleder meg! (og ganske deilig å slippe å lage maten selv :laughing002)

Har hatt sykt cravings på toast med brunost :hilarious: Ellers går det i mye surt godteri..

Back
Topp