Cravings

AilOn

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Vi som prøver :)
Smånissene 2022
❄️ Januargull 2023 ❄️
Vi må ha en cravingstråd! Det er gøy å se alt det som kommer etterhvert :p:D

Det er jo veldig tidlig, men kanskje noen har merket noe?

Selv er jeg helt avhengig av ramløsa med mango. Er egentlig ikke noe glad i kullsyre, så dette er definitivt en preggo greie :hilarious:

Det er også mye jeg har likt, som nå smaker rart.

Last edited:
Smaken mine er helt forvirra! Ting jeg elsker kan plutselig smake forferdelig, og jeg kan ikke planlegge middag før akkurat når vi skal spise. :hilarious:

Flere som er litt rare om dagen, eller har bare jeg kommet dit foreløpig?

Ingen cravings enda, kun luktesansen som er ekstrem :p

Smaken mine er helt forvirra! Ting jeg elsker kan plutselig smake forferdelig, og jeg kan ikke planlegge middag før akkurat når vi skal spise. :hilarious:

Flere som er litt rare om dagen, eller har bare jeg kommet dit foreløpig?
Enig! Har ikke matlyst heller:hilarious:

Enig! Har ikke matlyst heller:hilarious:

Ååå.. Kunne ønske jeg ikke hadde det, men kroppen min har funnet ut at «konstant tilgang på mat» betyr mindre kvalm. Så jeg stapper i trynet. :facepalm:

Foreløpig har jeg mest opplevd at mat jeg egentlig liker (som egg eller Pepsi Max) plutselig smaker rart, men jeg får også korte faser der jeg får akutt lyst på noe. Hadde det med reker, så marsipankake og så vafler. Akkurat nå er der ingenting spesielt, men jeg har plutselig fått et søtsug igjen nå som kvalmen har gitt seg, men prøver å ikke gi etter for ofte, da jeg har litt økt risiko for svangerskapsdiabetes…

Har heldigvis ikke fått avsmak på noen ting denne gangen :smiley-angelic002 Men av alle ting, så craver jeg et par glass med appelsinjuice om dagen. Måtte kjøpe meg en kartong med juice å ha på jobb:hilarious: Drikker og kjøper aldri appelsinjuice ellers :bag:

Søtpotet fries :bored:

Vet ikke om jeg kan kalle det cravings, men har hatt så lyst på sushi og wasabi i hele sommer!

Her er matlysten heller laber, så lite som frister. Sukkerfri sjokolademelk er det eneste som går det uansett form :meh:

Slapp unna cravings i forrige svangerskap men ikke denne gang! Mååå ha chili cheese, jeg liker egentlig ikke sterk mat i det hele tatt. Syntes heller ikke smaken av jalapeños var noe godt før, men nå må jeg bare ha det.

Isbiter! Og syrlige frukt/bær. Har hatt det samme i alle graviditetene. Mannen synes isbitene er verst for jeg MÅ tygge dem, og gjerne et fullt glass som inntas på kort tid rett ved siden av han x flere hver dag :happy090

Isbiter! Og syrlige frukt/bær. Har hatt det samme i alle graviditetene. Mannen synes isbitene er verst for jeg MÅ tygge dem, og gjerne et fullt glass som inntas på kort tid rett ved siden av han x flere hver dag :happy090
Artig det med isbiter! Har jeg hatt tidligere, men ikke akkurat denne gangen :-p
Jeg elsker ferskt brød med pålegg! Det beste jeg kan få er nystekt brød eller typ scones med brunost og syltetøy.. ellers digger jeg plutselig kaviar!

Back
Topp