Cravings?!?

Tja.. varierer fra dag til dag faktisk. Hatt perioder nå med toast, klementiner, en bestemt sjokoladekake fra kiwi :hilarious:, sjokolademelk og ostebriks.
 
Mat.... Tenker på mat hele tiden  begynner å planlegge neste måltid før jeg er ferdig med det jeg spiser:smiley-bounce022
 
Craver så mye forskjellig - en dag er det taco, en annen dag er det mango. Så er taco og mango plutselig frastøtende / kvalmefremkallende, mens jeg heller vil ha sviskeyoghurt (!!) og rødbeter. Blir gal :D
 
Har egentlig ingen spesielle cravings, men mat jeg ikke klarer tanken på derimot:wtf:
Jeg er veldig var på konsistens til vanlig også, men mye verre nå. Fiskemiddag er umulig å få ned nå, da bare tanken på å skulle finne bein får meg til å brekke meg. Det løsna en «bust» av tannbørsten en dag, og når jeg kjente den i munnen kasta jeg opp:rolleyes:
Sliter med å finne mat jeg klarer å spise, men satser på at det går seg til etterhvert.
I første svangerskap var jeg likedan, men det var andre ting jeg ikke klarte, f.eks hjemmelaga pizza, poden var nesten ett år før jeg klarte å spise det igjen:laughing002:confused013
 
Klementiner fra cevita, pink lady-epler og druer av typen autumncrisp! Voldsomt hvor kresen man skulle være, dersom mannen kjøper en annen type vil jeg ikke ha..:bag::hilarious:
 
Har ikke fått noen cravinger som jeg merker i hvert fall. Hvordan merker dere det? Blir dere nesten desperate etter å få det som dere craver på? Har heller blitt litt motsatt, at det er mange ting som ikke frister etter at jeg ble gravid, som jeg tidligere var veldig glad i.
 
Har ikke fått noen cravinger som jeg merker i hvert fall. Hvordan merker dere det? Blir dere nesten desperate etter å få det som dere craver på? Har heller blitt litt motsatt, at det er mange ting som ikke frister etter at jeg ble gravid, som jeg tidligere var veldig glad i.
Ja - det blir som en besettelse. For meg har det vært sånn at mat generelt ikke frister, så jeg har lett etter noe som kan friste. Når jeg har funnet noe, så klarer jeg ikke å tenke på noe annet enn den maten - kjenner smaken i munnen og sikler omtrent. Hvis mannen min vil ha noe annet, så blir jeg aggressiv :D Også er det mye som er frastøtende - særlig mat som har blitt cravet tidligere i svangerskapet. Indisk for eksempel :D
 
Ja - det blir som en besettelse. For meg har det vært sånn at mat generelt ikke frister, så jeg har lett etter noe som kan friste. Når jeg har funnet noe, så klarer jeg ikke å tenke på noe annet enn den maten - kjenner smaken i munnen og sikler omtrent. Hvis mannen min vil ha noe annet, så blir jeg aggressiv :D Også er det mye som er frastøtende - særlig mat som har blitt cravet tidligere i svangerskapet. Indisk for eksempel :D
Skjønner. Takk for en god forklaring :happy: Har heldigvis ikke hatt det sånn ennå, men er jo tidlig i svangerskapet, så kan jo hende jeg får cravings senere.
 
Jeg har ikke akkurat cravings, mer at jeg finner noen ting som hjelper litt mot kvalmen iblant.

Nå går det mye i plommetomater og norske epler, men kjenner i tennene at jeg har spist for mye epler og syrlige ting i det siste :(
 
Granny Smith epler og eplejuice. :hilarious: Jeg har egentlig ikke vært glad i eplejuice før, men nå drikker jeg det hver dag.
 
Foreløpig ingen craving, men kanskje ikke så rart når matlysten har vært litt dårlig frem til nå.
Men det skal sier at hvis jeg først får lyst på en ting er det veldig vanskelig å la være. Har fått mye «innfall» på matfronten i det siste. Her om dagen var det yoghurtnøtter, det bare måtte jeg ha, men nå har det gått over. Ellers har jeg spist veldig mange epler, siden det har vært en sikker vinner oppi all kvalmen.
 
Druer- spiser flere pakker i uka :rolleyes: sist gang var det sure grønne epler med hvitost
 
Back
Topp